Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Stort tillykke
Synes også 8 uger er alt for lang tid
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tillykke! Ih hvor dejligt! Jeg stemmer for flere hints eller en afsløring af identitet - vi LOVER (am'ar halshug!) ikke at sladre til nogen
Jeg tror måske, jeg har gættet dig!
Men jeg aner ikke, om det er rigtigt!
Ih, hvor er det spændende!
piadas skriver: Jeg tror måske, jeg har gættet dig! Men jeg aner ikke, om det er rigtigt! Ih, hvor er det spændende!
DU er en god detektiv kunne være sjovt hvis du havde gættet mig
Mettemus skriver: Tillykke! Ih hvor dejligt! Jeg stemmer for flere hints eller en afsløring af identitet - vi LOVER (am'ar halshug!) ikke at sladre til nogen
1000 tak jeg har også bare lyst til at give mig til kende skal til lægen i morgen og håber på en Tryghedsscanning
_-Kathrine-_ skriver: Stort tillykkeEnig i at det er vildt svært at holde det hemmeligtGlæder mig til afsløringen
Stort tillykkeEnig i at det er vildt svært at holde det hemmeligtGlæder mig til afsløringen
1000 tak ja syntes tiden snegler sig afsted har lyst til at fortælle ALLE om det
Elvers skriver: IIHHH, TILLYKKE!!! jeg er så dårlig til at gætte, så jeg må vente spændt i 8 ugers tid
IIHHH, TILLYKKE!!! jeg er så dårlig til at gætte, så jeg må vente spændt i 8 ugers tid
1000 tak
Anonym skriver: DU er en god detektiv kunne være sjovt hvis du havde gættet mig
Nu er jeg endnu mere sikker - du får lige en PB!
Det er ok, hvis du ikke vil svare.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128