sættes i gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2012

Mor Christa

uh, ved sørme ikke om de vil sætte dig igang. Men da jeg var gravid ( jeg fødte også på Herning sygehus), der blev jeg sat igang 38+1, fordi jeg havde svær bækkenløsning. Men de ville ikke sætte mig igang hvis min søns vægt ikke var god, så jeg blev scannet, og han havde en fiiin vægt.
Jeg startede med at gå til lægen med mine bækkenproblemer, blev derefter videresendt til en fys, og efter en snak med min JM, fik jeg en aftale på sygehuset til snak om evt. igangsættelse..
Jeg spurgte selv ind til det - de tager det altså pænt, og tror sagtens I kan få en snak om det, så kan du fortælle om dine tanker og de kan fortælle dig om deres SÅ go for it - spørg endelig ind til det.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2012

Ditte-3

StineW79 skriver:

Jepp Herning! Hvor ska du møde ind henne og hva kl??

Det ku da være lidt sjovt og hyggeligt!! Vh stine

skal møde der oppe hvor man bliver skanet. og alleræde kl 10-20

Anmeld

2. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Ditte-3 skriver:

skal møde der oppe hvor man bliver skanet. og alleræde kl 10-20

Det er obstetrisk ambulatorium. Samme sted som jeg ska møde ind kl 13. Vh stine

Anmeld

2. juli 2012

Ditte-3

MissChrista skriver:

uh, ved sørme ikke om de vil sætte dig igang. Men da jeg var gravid ( jeg fødte også på Herning sygehus), der blev jeg sat igang 38+1, fordi jeg havde svær bækkenløsning. Men de ville ikke sætte mig igang hvis min søns vægt ikke var god, så jeg blev scannet, og han havde en fiiin vægt.
Jeg startede med at gå til lægen med mine bækkenproblemer, blev derefter videresendt til en fys, og efter en snak med min JM, fik jeg en aftale på sygehuset til snak om evt. igangsættelse..
Jeg spurgte selv ind til det - de tager det altså pænt, og tror sagtens I kan få en snak om det, så kan du fortælle om dine tanker og de kan fortælle dig om deres SÅ go for it - spørg endelig ind til det.  

har haft bækkenløsning vær gang jeg har vert grevid og vert sygemældt på grund af det siden uge 25 ca men det har ik vert på tale som igansettelse , men håber da på de vil overvejde det s

Anmeld

2. juli 2012

Ditte-3

StineW79 skriver:

Det er obstetrisk ambulatorium. Samme sted som jeg ska møde ind kl 13. Vh stine

oki kan jo være jeg stadi er der til den tid kunne være sjovt

Anmeld

2. juli 2012

StineW79

Ditte-3 skriver:

oki kan jo være jeg stadi er der til den tid kunne være sjovt

Vil i hvert fald krydse finger for at du får lov til at bliver sat i gang, når de har fået vendt baby rigtig! Vh stine

Anmeld

2. juli 2012

Tona

Ditte-3 skriver:

hej jeg har lige vert til vægtskaning i dag på herning sygehus er uge 37+4. det gik så ik helt som jeg havde håved for havde fået a vide at bettemand lå fast med hoved ned af for ca 1½ uge siden men her viste det sig han lå med rumpen ned af i stedet for, og at jeg har for meget forstervand, fik blodprøver på grund af det med vandet som jeg får svar på i morgen. og så skal jeg a sted i morgen og ha vendt ham den bette vis de ik kan hedder det kejsersnit på et tidspungt, mit spørsmål er så vis det nu lykkes dem at få ham vendt rigtig kan man så godt tidlade sig at spøre om de vil sætte en i gang med føslen? han vejer 3600 så det jo en god vægt. og det vil bare passe så godt ind nu i forhold til om 3 uger og så ja er jeg da som så mange andre ved at savne min krop og glæder mig til at holde min lille dreng

nå men håber der er nogle der kan svare mig på det.

Jeg ved ikke om de vil sætte igang på det grundlag, for det er meget forskelligt hvilken holdning de har til det på de forskellige sygehuse. Men hvis de frygter at barnet vil blive meget stort til termin kan de gøre det.

Men jeg syntes at du skal overveje det nøje. Det er meget hårdt at blive sat igang i forhold til at føde normalt. Jeg har selv prøvet det. Jeg gik 13 dage over tid med voldsom bækkenløsning og var i konstante smerter. Alligevel vil jeg sige uden at blinke, at hvis jeg bliver gravid igen så vil jeg tusind gange hellere gøre det hele om med at gå over tid osv end jeg vil sættes igang en gang til.  

Anmeld

3. juli 2012

StineW79

StineW79 skriver:

Vil i hvert fald krydse finger for at du får lov til at bliver sat i gang, når de har fået vendt baby rigtig! Vh stine

Lykkedes det at vende baby rigtigt?? Ville de sætte dig i gang?? Vh stine

Anmeld

3. juli 2012

Mor til L&S

StineW79 skriver:

Lykkedes det at vende baby rigtigt?? Ville de sætte dig i gang?? Vh stine

Hey skal vi ikk lige ha en Update fra dig?!

Anmeld

3. juli 2012

StineW79

Mor til Liva skriver:

Hey skal vi ikk lige ha en Update fra dig?!

Har lige lagt en under juli termins gruppen. 

Desvære ku de ik ta vandet, så har fået lagt ballon kateter, som ska sidde min 12 timer og gerne længer, med mindre det selv falder ud. Så nu går vi bare og håber på at der sker noget og ellers fjerner de det igen i morgen kl 8, hvor de så gerne sku ku tá vandet!! Øv bøv!! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.