Hvor høj UV-beskyttelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

860 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. juli 2012

camillakrath

Ja, så troede mor rigtig hun var smart  hehe

Har været ude og købe to sæt badetøj til Benjamin med UV-beskyttelse på 40, men SÅ kom jeg til at se at mange blir solgt med helt op til UV-beskyttelse 50

Er 40 slet ikke nok? Skal jeg have fat i nogen med 50 i stedet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2012

lukaj

jeg vil mene det kommer an på hvor du skal bruge dem henne?

her i danmark er det vel fint nok, men vi rejser f.eks til egypten om 2 uger hvor uv indeks er ekstremt høj så vi har købt badetøj med faktor 50+

Anmeld

3. juli 2012

camillakrath

lukaj skriver:

jeg vil mene det kommer an på hvor du skal bruge dem henne?

her i danmark er det vel fint nok, men vi rejser f.eks til egypten om 2 uger hvor uv indeks er ekstremt høj så vi har købt badetøj med faktor 50+

Vi skal til Tyrkiet, så mon ikke det er bedst at jeg køber noget i 50 i stedet?

Anmeld

3. juli 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Og hey! Velkommen tilbage til baby.dk det længe siden hvordan går det med lille benjamin? Som nok er ved at være en kæmpe unge?

Anmeld

3. juli 2012

camillakrath

Fru Skovrup skriver:

Og hey! Velkommen tilbage til baby.dk det længe siden hvordan går det med lille benjamin? Som nok er ved at være en kæmpe unge?

Ja jeg har haft en laaaaang pause. Der er sket så meget!

Men Benjamin er jo ved at være 14 måneder nu. Han er dog stadig en lille mand - tror han vejer omkring de 9 kg nu, og er nok ca. 78 cm lang. Vi har haft en del problemer med hans spisning.

Trolden får fys, men det går trods alt også fremad.

Anmeld

4. juli 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
camillakrath skriver:

Ja jeg har haft en laaaaang pause. Der er sket så meget!

Men Benjamin er jo ved at være 14 måneder nu. Han er dog stadig en lille mand - tror han vejer omkring de 9 kg nu, og er nok ca. 78 cm lang. Vi har haft en del problemer med hans spisning.

Trolden får fys, men det går trods alt også fremad.

Det var jo min søn der havde termin samme dag som benjamin min søn er 1 år og en måned, han er også 78 cm lang men vejer så 11,5kg. Kan høre i har haft en del at se til. Godt at se dig herinde igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.