forlovelses ring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

727 visninger
10 svar
0 synes godt om
2. juli 2012

Anonym trådstarter

Er det ikke lidt ligemeget om den sidder på den ene eller den anden hånd ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Er det ikke lidt ligemeget om den sidder på den ene eller den anden hånd ???

Hm, så vidt jeg ved så skal forlovelsesringen sidde på venstre og så bliver den flyttet over på højre når man bliver gift. Min sidder i hvert fald på venstre 

Anmeld

2. juli 2012

Anonym trådstarter

Babymamma skriver:

Hm, så vidt jeg ved så skal forlovelsesringen sidde på venstre og så bliver den flyttet over på højre når man bliver gift. Min sidder i hvert fald på venstre 

jeg kan bare ikke have ring på min venstre hånd 

ved ikke hvorfor men den irritere mig

Anmeld

2. juli 2012

TeamRocket

Det er helt op til dig selv, men der er jo noget tradition over at følge 'reglerne' og det er vist venstre. Jeg er selv så rebelsk at jeg sætter min ring hvor jeg vil

Anmeld

2. juli 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Tror du ikke at det er en vanesag?  Har jeg ikke haft mine smykke rpå længe så syntes jeg også at de er træls, men det vænne jeg mig hurtigt til igen

Anmeld

2. juli 2012

BellaCiinea

Anonym skriver:

Jeg har også min på højre.. Kan slet ikk indfinde mig med at ha den på venstre

Anmeld

2. juli 2012

Ditte-3

min sider på højer hånd og det gør den fordi kærsten kun kan lig at ha ring på den hånd og syntes jeg vil ha på samme hånd som han har ellers virker det jo først underlig s

Anmeld

2. juli 2012

Nadia&Daniel

Da vi købte ring, sagde damen i butikken, "at nu om dage, bestemmer man selv hvilken finger", samt at mange par fik meget forskellige ringe, f.eks. valgte nogle kvinder guldringe, selvom manden valgte sølv. Så det er meget op til en selv. Manden min har hans på venstre (pga familiering på højre som ikke kan sidde på venste), og jeg har altid haft min på højre, da jeg ikke kan gå med ringe på venstre hånd.

vi blev gift 12.02.2011

Anmeld

2. juli 2012

Stumpen

Min sidder på venstre hånd og det har den gjort i 8½ år - tror aldrig den kommer over på højre hånd 

Anmeld

2. juli 2012

AndreasMor84

Det bestemmer man selv...

De siger også at vielsesringen "bør" sidde på venstre, men vores sidder på højre, da det føltes mere rigtigt for os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.