Hjælp mig piger !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2012

Mutti2B

Frk P. skriver:

hun er SÅÅÅÅ sød!! kan varmt anbefales!!!

Det er hun nemlig og så er jeg vildt imponeret over at hun kan være SÅ indlevende og begejstret. Man tror jo virkelig på at ens baby ER den smukkeste og dejligste i verden . Jeg har fået både kønsscanning og 3d-scanning nede ved hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2012

KarinaA

Missq4 skriver:

og de ligger ude i cityvest

det ser ikke ud til at der er en tid før engang i august  

Anmeld

2. juli 2012

SD

KarinaA skriver:

Ja, jeg skulle jo have været til scanning ved skanningsjordmoren i århus her på torsdag, men hun tager på ferie  i morgen åbenbart  

er der ikke et andet sted man kan blive skannet ??? det skal helst være på torsdag da det er en Ekstra fødselsdags gave til manden.. og vi glæder os virkelig til at se den lille blyb .. for at være sikker på at vi ikke bare går rundt og glæder os og så er der ikke  noget, har heller ikke nogen ide om hvor langt jeg er men mindst 8 uger 

nogen steder der ikke er ferie lukket i den her uge betaler gerne for det .. og helst i randers eller århus omegn .. 

hjæp  

Gaia graviditets klinik i Hobro

Anmeld

2. juli 2012

KarinaA

SD skriver:

Gaia graviditets klinik i Hobro

der er godt nok langt desværre bor i trustrup, så helst ikke længere væk end randers / århus 

Anmeld

2. juli 2012

Missq4

KarinaA skriver:

det ser ikke ud til at der er en tid før engang i august  

prøv at ring til dem og høre dem ad kan være de kan gøre en undtalse eller for et afbud

Anmeld

2. juli 2012

KarinaA

Missq4 skriver:

prøv at ring til dem og høre dem ad kan være de kan gøre en undtalse eller for et afbud

Det vil jeg prøve imorgen så  

Tak skal du have  

Anmeld

2. juli 2012

Missq4

KarinaA skriver:

Det vil jeg prøve imorgen så  

Tak skal du have  

var så lidt ved jo ikke om de kan man der kan jo ikke ske noget ved at prøve

Anmeld

2. juli 2012

Moar2011

KarinaA skriver:

Ja, jeg skulle jo have været til scanning ved skanningsjordmoren i århus her på torsdag, men hun tager på ferie  i morgen åbenbart  

er der ikke et andet sted man kan blive skannet ??? det skal helst være på torsdag da det er en Ekstra fødselsdags gave til manden.. og vi glæder os virkelig til at se den lille blyb .. for at være sikker på at vi ikke bare går rundt og glæder os og så er der ikke  noget, har heller ikke nogen ide om hvor langt jeg er men mindst 8 uger 

nogen steder der ikke er ferie lukket i den her uge betaler gerne for det .. og helst i randers eller århus omegn .. 

hjæp  

Hvad med hobro selvom det ikk er inde for dit krav ?
Der ligger os en i århus centrum ..

Anmeld

2. juli 2012

KarinaA

Missq4 skriver:

var så lidt ved jo ikke om de kan man der kan jo ikke ske noget ved at prøve

det jo det  

Anmeld

2. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Mutti2B skriver:

Det er hun nemlig og så er jeg vildt imponeret over at hun kan være SÅ indlevende og begejstret. Man tror jo virkelig på at ens baby ER den smukkeste og dejligste i verden . Jeg har fået både kønsscanning og 3d-scanning nede ved hende

Jeg har også været der et par gange hun er bare så god til at tage sig tid til en og til at forklare tingene ordentligt hun lader sig aldrig stresse af, at den næste sidder og venter heller Fantastisk service!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.