Trille barnevognsstel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.308 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. juli 2012

Babydream<3

Er der nogen der ved hvor man kan købe et nyt barnevognsstel til en trille dream? Og evt hvor dyrt det er?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2012

Princesspigen

Babydream<3 skriver:

Er der nogen der ved hvor man kan købe et nyt barnevognsstel til en trille dream? Og evt hvor dyrt det er?

kan desværre ikke svare på dit spørgsmål men vil gerne høre hvorfor du ønsker nyt stel for overvejer selv at købe en trille ?

Anmeld

2. juli 2012

Clisolka

Babydream<3 skriver:

Prøv evt. at kontate Babytrold som er distributør af Trille 

http://www.babytrold.dk/shop/frontpage.html

Anmeld

2. juli 2012

Babydream<3

Princesspigen skriver:

kan desværre ikke svare på dit spørgsmål men vil gerne høre hvorfor du ønsker nyt stel for overvejer selv at købe en trille ?

Jeg har købt en brugt, hvor stellet ikke er blevet vedligeholdt, havde tænkt mig at slibe det ned, men hvis et nyt er billigt, er det nemmest.

Anmeld

2. juli 2012

Princesspigen

Babydream<3 skriver:

Jeg har købt en brugt, hvor stellet ikke er blevet vedligeholdt, havde tænkt mig at slibe det ned, men hvis et nyt er billigt, er det nemmest.

arrrr okay  

Anmeld

2. juli 2012

Pigent

Babydream<3 skriver:

Jeg ved ikke om man kan få et nyt, men det vil jeg da næsten tro man kan 

Ved at ønskebørn forhanlder Trille, ved ikke om de forhandler den model du har, men du kan da altid prøve at spørger dem. Måske en af de andre Trille stel passer på din vogn. 

Ellers kontakt de her  http://www.babytrold.dk/shop/frontpage.html

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.