BABYTRÆF ONSDAG D.26 MARTS I VIBORG!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2008

Marco2

PISS!!

Det er arbejdsdag for mig, så det kan jeg sgutte.

AG - som siger øv...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2008

Mikkelmusen

Vi skal til Fyn med svigerfamilien den dag, vi skal besøge Mortens brors grav. Så selvom jeg havde lyst til at tage turen til Jylland, så kan jeg sgu ikke.

Anmeld

11. marts 2008

bette

weee jeg vil gerne!!!

fra Heidi med armene oppe over hovedet:-)
men ja.. hvor henne??

Anmeld

11. marts 2008

Kaufie

Ævævæv.... Det er dag 2 for William hos dagplejen, så vi må også hoppe fra.

Men glæder os til at se billeder...

Mette, der stadig har en skrigunge om natten >(

Anmeld

11. marts 2008

Anna-Rosa

Øv ...:'( Jeg har en aften kunde, så syns det blir lidt knebent....Ellers var jeg klar parat start!:D

Anmeld

11. marts 2008

Rasmine

[citat][f][småt]Anna-Rosa skriver:[/småt][/f] Øv ...:'( Jeg har en aften kunde, så syns det blir lidt knebent....Ellers var jeg klar parat start!:D[/citat] Hmm...aftenkunde. Og så tænker man lige sit! ;) ;) ;)

Anmeld

11. marts 2008

Anna-Rosa

[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Anna-Rosa skriver:[/småt][/f] Øv ...:'( Jeg har en aften kunde, så syns det blir lidt knebent....Ellers var jeg klar parat start!:D[/citat] Hmm...aftenkunde. Og så tænker man lige sit! ;) ;) ;)[/citat] Ja jeg er jo nødt til at have sparet sammen til det her hus jeg skal bygge....og havd gir bedre(?)+o(

Anmeld

11. marts 2008

Rasmine

MariaE skriver:

jep jep..det er jeg da helt klart:)

ALTSÅ! GRR!!! >(
Jeg frabad mig jo meget VENLIGT, men meget BESTEMT at I ikke måtte bruge mine flexbilleder fra IG, til andet end at kigge på!
:P

Anmeld

11. marts 2008

Rasmine

[citat][f][småt]Anna-Rosa skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Anna-Rosa skriver:[/småt][/f] Øv ...:'( Jeg har en aften kunde, så syns det blir lidt knebent....Ellers var jeg klar parat start!:D[/citat] Hmm...aftenkunde. Og så tænker man lige sit! ;) ;) ;)[/citat] Ja jeg er jo nødt til at have sparet sammen til det her hus jeg skal bygge....og havd gir bedre(?)+o([/citat] Hmm... Du siger noget. Måske jeg sku gå ud og få pudset MIN flise op igen efter vinteren. Ku sgu godt trænge til en gang power shopping. :P

Anmeld

11. marts 2008

Loggidut

Hmm... Du siger noget.
Måske jeg sku gå ud og få pudset MIN flise op igen efter vinteren.
Ku sgu godt trænge til en gang power shopping.
:P

det ord læste jeg sgu forkert....lol

fra sloggi....nu med kaffen sprøjtende ud af munden...gamle gris bacon

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.