Må desværre forlade jer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

616 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. juli 2012

LEJ

Så har vi været til ekstra scanning og det så stadig ikke rigtigt ud.  

Skal have fortaget en udskrabning i morgen formiddag. 

Puha det er ikke for sjov  Glæder mig virkelig ikke.

billed er fra i dag. Synes lidt den ligner en lille havfrue 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2012

Missq4

ej øv og noget møj hvor er det synd for jer  kæmpe kram her fra

Anmeld

2. juli 2012

FruK

Åh nej... 

Det gør mig virkelig ondt!! 

Anmeld

2. juli 2012

kbh-tøs

3. juli 2012

LauraL

Åh nej hvor forfærdeligt.... Sender masser af positive tanker jeres vej... Pas godt på hinanden i den kommende tid, og pøj pøj fremover....

Anmeld

3. juli 2012

M&N

Stakkel! Hvor er jeg ked af at læse dette indslag.. 

Læse en af dine andre tråde, at de mistænkte fosteret ikke havde nogen ben? Er det for alvor? Hvor meget er de gået ind i der var noget galt og har du fået tilbudt nogle undersøgelser, som fx. moderkagebiopsi osv?

Du må gerne sende mig en PB.

Jeg nåede helt til 13. uge hvor min NF også gik dårligt  På trods af mange privat scanninger som viste baby havde det godt og trives, så mente hospitalet at den havde kromosomfejl eller vand i hovedet, tvivler ikke på deres viden, men det hele gik så hurtigt.

Fik ikke nogen moderkagebiopsi eller lign, blev bare sendt op på øverste etage for at få lavet journal og aftale tid til abort. Håber de har taget tid til at forklarer dig og hvordan med denne graviditet...

Fik også abort få dage efter NF, (havde nf om fredagen og fik abort om tirsdagen)...

Husk du IKKE er alene. Du er velkommen til at skrive en privat besked 

Er så ked af det på jeres vegne, ingen er fortjent med det her.. 

Knus..

Anmeld

3. juli 2012

LEJ

BabyWish2012 <3 skriver:

Stakkel! Hvor er jeg ked af at læse dette indslag.. 

Læse en af dine andre tråde, at de mistænkte fosteret ikke havde nogen ben? Er det for alvor? Hvor meget er de gået ind i der var noget galt og har du fået tilbudt nogle undersøgelser, som fx. moderkagebiopsi osv?

Du må gerne sende mig en PB.

Jeg nåede helt til 13. uge hvor min NF også gik dårligt  På trods af mange privat scanninger som viste baby havde det godt og trives, så mente hospitalet at den havde kromosomfejl eller vand i hovedet, tvivler ikke på deres viden, men det hele gik så hurtigt.

Fik ikke nogen moderkagebiopsi eller lign, blev bare sendt op på øverste etage for at få lavet journal og aftale tid til abort. Håber de har taget tid til at forklarer dig og hvordan med denne graviditet...

Fik også abort få dage efter NF, (havde nf om fredagen og fik abort om tirsdagen)...

Husk du IKKE er alene. Du er velkommen til at skrive en privat besked 

Er så ked af det på jeres vegne, ingen er fortjent med det her.. 

Knus..

Hej. 

Tak for dit indlæg. Jeg synes de var rigtig gode til og forklare og vise og det var rigtig tydeligt den ikke havde nogle ben og så var nakke folden også for stor. 

Så vi tror fuld og fast på lægerne. 

Selvom det var en rigtig træls beslutning at tage, så er vi helt sikker på det var det rigtige og gøre. 

Anmeld

3. juli 2012

LEJ

Tusind tak for alle jeres søde ord de varmer.  

Håber alt det bedste for jer og jeres små kommende vidundere 

Anmeld

6. juli 2012

klmf

Åh nej, hvor er det synd alle gode tanker til jer! Håber ikke det blivcer for slemt at komme igennem på sygehuset.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.