Mere kvalme..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

513 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. juli 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78

Åh, hvor har jeg kvalme for tiden.. Jeg kaster ikke op, men har virkelig slem kvalme, som gerne kommer op ad dagen..

Og så synes jeg bare dagene snegler sig afsted... Jeg havde helt glemt, at starten af graviditeten føles så langsom... ligesom slutningen Nu går jeg selvfølgelig også og venter på at min ferie skal starte om 4 dage, og så har jeg ferie i hele 5 (!) uger (tre ugers ferie og to ugers afspadsering ) Og de 5 uger skal nok gå alt for hurtigt

Carina 7+1

/ Taco78 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2012

camillahej

Træls for dig håber du for det bedre jeg kan ikke klage har ikke så meget igen nogle dage er self værre end andre men ellers ikke det vilde men har hørt det skulle være bedst og ha meget kvalme noget med foster skulle side godt fast så :-) god bedring knus

Anmeld

8. juli 2012

camillahej

camillahej skriver:

Træls for dig håber du for det bedre jeg kan ikke klage har ikke så meget igen nogle dage er self værre end andre men ellers ikke det vilde men har hørt det skulle være bedst og ha meget kvalme noget med foster skulle side godt fast så :-) god bedring knus

Retter lige mit svar til dig for har nu konstant kvalme med opkast puuuuuh men alligevel dejligt for så ved man alt er helt som det skal være 

Anmeld

8. juli 2012

Sunsmile

Jeg føler med dig, ja jer begge
Har hentet nogle apps til Fonen og her står i et par stykker af dem at symptomerne som regel topper i uge 9, så det stopper forhåbentlig snart
Jeg har næsten ingen symptomer, andet end de her mens problemer. Men er efterhånden ok med det.

Anmeld

8. juli 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78
camillahej skriver:

Retter lige mit svar til dig for har nu konstant kvalme med opkast puuuuuh men alligevel dejligt for så ved man alt er helt som det skal være 

Øvv Jeg synes heldigvis den er lidt på retur hos mig!! Håber ikke det bliver alt for slemt!

/ Taco78 

Anmeld

8. juli 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78
Sunsmile skriver:

Jeg føler med dig, ja jer begge
Har hentet nogle apps til Fonen og her står i et par stykker af dem at symptomerne som regel topper i uge 9, så det stopper forhåbentlig snart
Jeg har næsten ingen symptomer, andet end de her mens problemer. Men er efterhånden ok med det.

Det er heldigvis ikke så slemt mere   Håber alt er vel hos dig!!

/ Taco78 

Anmeld

9. juli 2012

camillahej

Taco78 skriver:

Det er heldigvis ikke så slemt mere   Håber alt er vel hos dig!!

Okay må alligevel være dejligt mit er værre det bare konstant er heldig hvis det er væk 5min skal ha pose me mig overalt :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.