Ska hun ha peber?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ska han ha peber?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

6.992 visninger
16 svar
0 synes godt om
2. juli 2012

Anonym trådstarter

Hm, har en veninde der fylder 30 nu her, sagen er hun har været gift - men er skilt den dag idag, skal hun så have peber?

(Stor tradition i vennekredsen - når man fylder 30 uden mand/kone) Men hva hvis man har været gift??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2012

wamse

Nix, man slipper som fraskilt

Ligesom hvis man først har været gift og en frue, så bliver man heller ikke til en frøken igen, selvom man bliver skilt Det har jeg ihvertfald fået af vide

Anmeld

2. juli 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Hm, har en veninde der fylder 30 nu her, sagen er hun har været gift - men er skilt den dag idag, skal hun så have peber?

(Stor tradition i vennekredsen - når man fylder 30 uden mand/kone) Men hva hvis man har været gift??

Vi har givet til en i min omgangskreds, selvom hun havde været gift og var blevet skilt

Anmeld

2. juli 2012

Missq4

ikke når man har været gift så giver man ikke

Anmeld

2. juli 2012

Clisolka

Nixen bixen man slipper som fraskilt hvis man har været gift før  Selvom jeg syntes det er fejt 

Anmeld

2. juli 2012

Kay

sådan helt traditions tro så nej... skal han ikke havde peber... men jeg syntes det er en dårlig undskyldning så selvfølgelig skal han havde det

når man er 25 og får kanel for ikke at havde en kæreste kan man da heller ikke undskylde sig med at man har haft en engang

Anmeld

2. juli 2012

FruStolpe

Anonym skriver:

Når man har været/er gift får man ikke noget

Anmeld

2. juli 2012

Kris89

Kay skriver:

sådan helt traditions tro så nej... skal han ikke havde peber... men jeg syntes det er en dårlig undskyldning så selvfølgelig skal han havde det

når man er 25 og får kanel for ikke at havde en kæreste kan man da heller ikke undskylde sig med at man har haft en engang

man får da stadig kanel selvom man har kæreste??????

man slipper kun hvi sman er gift..

Anmeld

2. juli 2012

Maja_4000

Kay skriver:

Får man kanel ?! Det har jeg altså aldrig hørt om :b

TS: Jeg synes ikke han skal slippe

Anmeld

2. juli 2012

Kay

Kris89 skriver:

man får da stadig kanel selvom man har kæreste??????

man slipper kun hvi sman er gift..

her hvor jeg kommer fra så er det hvis man er singel... forstået som at man ikke har en kæreste...

at være git som 25 årrig er da også ret sjældent i dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.