Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hm, har en veninde der fylder 30 nu her, sagen er hun har været gift - men er skilt den dag idag, skal hun så have peber?
(Stor tradition i vennekredsen - når man fylder 30 uden mand/kone) Men hva hvis man har været gift??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hm, har en veninde der fylder 30 nu her, sagen er hun har været gift - men er skilt den dag idag, skal hun så have peber? (Stor tradition i vennekredsen - når man fylder 30 uden mand/kone) Men hva hvis man har været gift??
Vi har givet til en i min omgangskreds, selvom hun havde været gift og var blevet skilt
ikke når man har været gift så giver man ikke
Nixen bixen man slipper som fraskilt hvis man har været gift før Selvom jeg syntes det er fejt
sådan helt traditions tro så nej... skal han ikke havde peber... men jeg syntes det er en dårlig undskyldning så selvfølgelig skal han havde det
når man er 25 og får kanel for ikke at havde en kæreste kan man da heller ikke undskylde sig med at man har haft en engang
Når man har været/er gift får man ikke noget
Kay skriver: sådan helt traditions tro så nej... skal han ikke havde peber... men jeg syntes det er en dårlig undskyldning så selvfølgelig skal han havde det når man er 25 og får kanel for ikke at havde en kæreste kan man da heller ikke undskylde sig med at man har haft en engang
man får da stadig kanel selvom man har kæreste??????
man slipper kun hvi sman er gift..
Får man kanel ?! Det har jeg altså aldrig hørt om :b
TS: Jeg synes ikke han skal slippe
Kris89 skriver: man får da stadig kanel selvom man har kæreste?????? man slipper kun hvi sman er gift..
her hvor jeg kommer fra så er det hvis man er singel... forstået som at man ikke har en kæreste...
at være git som 25 årrig er da også ret sjældent i dag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128