sygmeldt øvøv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

376 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. juli 2012

Moar2012

Ja så blev jeg sygmeldt fra arbejde er sygeplejerske:-(
Synes det er ærgeligt men har rigtig mange smerter fra øverste del af maven og lillemanden er stresset af jeg har smerter så skal slappe 100% af den næste uge måske 14 dage og se om det hjælper:-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2012

klmf

Få nu slappet godt af og passet på den lille. Måske du kan være delvist sygemeldt efter de her 14 dage, så du stadig kommer på arbejde, men bare med færre timer og mindre belastende opgaver?? Da jeg var delvist sygemeldt med ryggen, arbejdede jeg på en medicnsk sengeafdeling, og der kom jeg 4-5 timer om dagen og ordnede i.v.medicin til middagsrunden, dispenserede medicin til resten af døgnet og hjalp med at dele mad ud. Var det en mulighed at få de ikke-plejerelaterede opgaver? Det er hårdt at være plejepersonale på de travle afdelinger

Anmeld

2. juli 2012

Moar2012

lotchen skriver:

Få nu slappet godt af og passet på den lille. Måske du kan være delvist sygemeldt efter de her 14 dage, så du stadig kommer på arbejde, men bare med færre timer og mindre belastende opgaver?? Da jeg var delvist sygemeldt med ryggen, arbejdede jeg på en medicnsk sengeafdeling, og der kom jeg 4-5 timer om dagen og ordnede i.v.medicin til middagsrunden, dispenserede medicin til resten af døgnet og hjalp med at dele mad ud. Var det en mulighed at få de ikke-plejerelaterede opgaver? Det er hårdt at være plejepersonale på de travle afdelinger

Ja skal snakke med cheffen i morgen om det. Har kun 5 uger tilbage så det er ikke meget.
Arbejder desværre på en geriatrisk afd så der er rigtig meget pleje og ikke så meget medicib, men der er jo ikke noget at gøre ved det skal passe på lillebror så det ikke ender med han kommer før tid jo..

Anmeld

2. juli 2012

Pige2009

Moar2012 skriver:

Ja så blev jeg sygmeldt fra arbejde er sygeplejerske:-(
Synes det er ærgeligt men har rigtig mange smerter fra øverste del af maven og lillemanden er stresset af jeg har smerter så skal slappe 100% af den næste uge måske 14 dage og se om det hjælper:-(

Øv, hvor træls. God bedring til dig og maven

Anmeld

2. juli 2012

klmf

Moar2012 skriver:

Ja skal snakke med cheffen i morgen om det. Har kun 5 uger tilbage så det er ikke meget.
Arbejder desværre på en geriatrisk afd så der er rigtig meget pleje og ikke så meget medicib, men der er jo ikke noget at gøre ved det skal passe på lillebror så det ikke ender med han kommer før tid jo..

Ja, det er en af de tungere afdelinger Synes da du skal tilbyde at komme ind et par timer hver dag hvis der evt. er noget administrativt arbejde du kan lave, nogle retningslinier der trænger til at blive kigget efter, arrangere noget undervisning til plejegruppen eller andet. Ellers må du jo bare sige, at så er 5 uger jo heller ikke længere, så må de undvære dig de uger før forventet. Det går verden nok ikke under af.

Anmeld

2. juli 2012

LilleChelle

Øv hvor træls  

Jeg har været sygemeldt den sidste måned på fuldtid (fra uge 20 ca.) og er det frem til jeg skal føde. 

- Jeg har haft smerter i maven igennem hele graviditeten, og var også til ekstra scanning på OUH i uge 7 pga. det og at jeg havde SÅ ondt i mit bækken at jeg ikke kunne gå. 

Det er mega træls at være sygemeldt, men set på den anden side - det er bedst for os og baby  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.