Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg fik det råd hos min læge og da jeg blev scannet at jeg skulle prøve at tag B6 vatamin for at af hjælpe min kvalme og det virker jeg har taget dem i 3 dage nu og jeg har stort set ikke kvalme mere weehee havde ellers ret slem kvalme så høre jeres læge ad om i ikke må prøve (der står man skal ha lægen ord for at man må ) det er super
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Missq4 skriver: Djeg fik det råd hos min læge og da jeg blev scannet at jeg skulle prøve at tag B6 vatamin for at af hjælpe min kvalme og det virker jeg har taget dem i 3 dage nu og jeg har stort set ikke kvalme mere weehee havde ellers ret slem kvalme så høre jeres læge ad om i ikke må prøve (der står man skal ha lægen ord for at man må ) det er super
Djeg fik det råd hos min læge og da jeg blev scannet at jeg skulle prøve at tag B6 vatamin for at af hjælpe min kvalme og det virker jeg har taget dem i 3 dage nu og jeg har stort set ikke kvalme mere weehee havde ellers ret slem kvalme så høre jeres læge ad om i ikke må prøve (der står man skal ha lægen ord for at man må ) det er super
Det råd fik jeg også på Skejby - og det tager virkelig toppen
Missq4 skriver: jeg fik det råd hos min læge og da jeg blev scannet at jeg skulle prøve at tag B6 vatamin for at af hjælpe min kvalme og det virker jeg har taget dem i 3 dage nu og jeg har stort set ikke kvalme mere weehee havde ellers ret slem kvalme så høre jeres læge ad om i ikke må prøve (der står man skal ha lægen ord for at man må ) det er super
La´chrissen skriver: Der vil jeg huske til den tid tak
Der vil jeg huske til den tid tak
det var så lidt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128