De der skyggestreger.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

444 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. juli 2012

Anonym trådstarter

Jeg ved godt, at man ikke skal teste før tid. Men jeg er så hamrende nervøs, og samtidig SÅ sikker på, at jeg er gravid. Er 3+0 i dag. Tog en test - der kom en meget svag skyggestreg meget hurtigt.. Den er hverken blevet svagere eller stærkere. Man kan ikke fange den på billed. Hvordan er det med skyggestreger? Hvis de kommer hurtigt - er den mon så god nok? vil prøve at teste igen om nogle dage. Se om den bliver kraftigere..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2012

MilleRasmussen

Jeg tog en 4+0 med en svag streg, efter få min meget stærkere og dagen efter slet ingen tvivl hvor jeg også allerede testede positivthos lægen! Lyder fornuftigt, har hørt fra så mange bare der er en skyggestreg er den god nok, jeg håber og  for dig!

Anmeld

2. juli 2012

Anonym trådstarter

MilleRasmussen skriver:

Jeg tog en 4+0 med en svag streg, efter få min meget stærkere og dagen efter slet ingen tvivl hvor jeg også allerede testede positivthos lægen! Lyder fornuftigt, har hørt fra så mange bare der er en skyggestreg er den god nok, jeg håber og  for dig!

Tak for dit svar.
Jeg håber desværre ikke på en graviditet. Eller - selvf bliver man glad, men vi ville gerne vente. Vi har kun været sammen i 3 mdr og jeg har en fra tidligere forhold på 11 måneder

Anmeld

2. juli 2012

MilleRasmussen

Kan godt følge dig så, at det er tidligt og at I vil vente så! Synes du skal se om mens stadig udebliver og teste om at par dage som du selv siger 

Anmeld

2. juli 2012

Anonym trådstarter

MilleRasmussen skriver:

Kan godt følge dig så, at det er tidligt og at I vil vente så! Synes du skal se om mens stadig udebliver og teste om at par dage som du selv siger 

Tak!!

Jeg må se hvad den viser.

Anmeld

2. juli 2012

MilleRasmussen

Ja, håber det bedste for jer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.