(juni) Er I trætte??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

568 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. maj 2009

Stumpen

Jeg synes jeg er en zombie til tider.. Til trods for at jeg sover fra kl 1 (mine ben kører og gør at jeg ligger våhgen lidt længere) og til 7-8
og egentlig ikke har nogen smerter der på nogen måde kan tære på min energi...

Er I også trætte og tager en morfar en gang om dagen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2009

Lone Jakobsen

ja det kan jeg vist ikke sige mig fri for
går hjemme og har gjort det siden novenber....så nyder min morfar... selv om jeg sover fra 23-7 (sådan ca) nogen gange læser jeg til kl 01

Anmeld

4. maj 2009

SaNiNa

Ja sover rigtig meget sover mellem 22-23 og så til en 7-8 stykker men er oppe rigtig mange gang om natten for at tisse.

forsøger at sove lidt ved middages tid men det går ikke så godt, men så får jeg da slappet lidt af...

Anmeld

4. maj 2009

vanessa

jeg føler mig som en på 80 år....træt og færdig.
I løbet af en dag.....tager jeg vel 2-3 gange hvor jeg sover.
Jeg skal ligge ned rigtig meget på en dag......synes det bare super hårdt
for man kan hellere ikke nogle ting.

Anmeld

5. maj 2009

Stumpen

Jeg synes det værste ved at være så træt er at man intet får lavet derhjemme.. og når så manden kommer hjem efter arbejde, så er der intet blevet lavet eller kun minimalt, for man kan jo liiiige smide sig en halv time på sofaen.... Skal understreges at han aldrig har kommenteret at der ikke rigtig bliver lavet noget, men det irriterer sku mig, så hvorfor ikk etage sig sammen??? Hmmmmm.......

Anmeld

6. maj 2009

GryDia

går også i seng ved 22-23 tiden og sover til kl 7.. kan også sagtens tage en time om middagen..
Men bruger den undskyldning at jeg er oppe mindste 3 gange om natten for at tisse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.