så jeg kommet hjem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

526 visninger
9 svar
0 synes godt om
2. juli 2012

Ditte-3

fra vægtskaning og gik ik som jeg havde håbet

for det første får man ik så meget ud af skaningsbilderne s trode jeg kunne se mere.

for det andet er der for meget forstyervand så fik taget blodprøver for at se om der noget galt

for det trede fik jeg a vide han lå med hoved fast ned for 1½ uge siden, men han liger alså med numsen ned af i stedet for så skal ind i morgen igen og se om vi kan vende ham ellers hedder det kejsersnit, øv øv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2012

projekt-ønskebarn

Øv bøv hvor surt med numsen nedad.Krydser for at de kan vende ham. Heldigt du da trods alt fik den scanning så de ikke fandt ud af det når vandet først er gået eller andet, for så kan de jo ikke vende baby.

Ihh synes jeg hører så tit at de jordmødre tager fejl med hvordan de ligger, øv.

Anmeld

2. juli 2012

Ditte-3

projekt-ønskebarn skriver:

Øv bøv hvor surt med numsen nedad.Krydser for at de kan vende ham. Heldigt du da trods alt fik den scanning så de ikke fandt ud af det når vandet først er gået eller andet, for så kan de jo ikke vende baby.

Ihh synes jeg hører så tit at de jordmødre tager fejl med hvordan de ligger, øv.

ja er bare lidt paf for ting nu vis vandet havde gået så havde jeg jo ik lagt mig for ville tro alt var ok og det jo ik smart

Anmeld

2. juli 2012

projekt-ønskebarn

Nej præcis. Har en veninde som netop lige har været ude for dette. Hun havde fået at vide flere gange at han lå som han skulle og da hun 11 dage over tid fik taget vandet viste det sig at de havde taget fejl og hun fik akut KS. Meget ufedt. Godt de har opdaget det nu hos dig trods alt  

Anmeld

2. juli 2012

Ditte-3

Nej præcis. Har en veninde som netop lige har været ude for dette. Hun havde fået at vide flere gange at han lå som han skulle og da hun 11 dage over tid fik taget vandet viste det sig at de havde taget fejl og hun fik akut KS. Meget ufedt. Godt de har opdaget det nu hos dig trods alt  

ej syntes det lidt en grov fej tink vis vandet var gået på hin et andet sted og den bette var blevet kvaldt.

Anmeld

2. juli 2012

projekt-ønskebarn

Jeg er helt enig med dig men det sker åbenbart oftere end man tror

Anmeld

2. juli 2012

Ditte-3

Jeg er helt enig med dig men det sker åbenbart oftere end man tror

oki utrolig. håber bare de vil få mig sat i gang den bette vejer nu 3600 så han er da klar

Anmeld

2. juli 2012

projekt-ønskebarn

Hvis det lykkes at vende ham kan de så ikke sætte dig igang derefter måske? 

Anmeld

2. juli 2012

Ditte-3

Hvis det lykkes at vende ham kan de så ikke sætte dig igang derefter måske? 

det ville være dejlig vis du har tid til det  syntes det ved at være hårdt at gå med

Anmeld

2. juli 2012

projekt-ønskebarn

Ja det forstår jeg godt. Krydser for dig imorgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.