En bette update..
Pladsanvisningen ringede for at spørge hvor mange timer vi havde behov for og vi blev enige om 40 i første omgang.. Da jeg så spørger hvilket hun er kommet i bliver der svaret Lions

Vi ville jo helst have hende i Gl. kongevej og dernæst solstrålen... Men begge steder tager de kun søskende ind

Jeg siger så at det er noget pis, da vi satser på snart at flytte ned i Brogårdsparken, hvilket er i den anden ende af byen end Lions og solstrålen ligger et spytklat derfra... Damen jeg snakkede med kunne godt se problematikken, så nu har hun fået plads i solstrålen

Men men men......vi har jo lavet den fejl at snakke med Mathilde om gl kongevejen, at hun skal derned.. Dette har vi gjort fordi at hun er dernede hver onsdag med dp og vi kører forbi hver dag.. Så mit hjerte smerter lidt lige nu, da jeg synes det må blive lidt svært for hende at forstå.. Men der er ikke andet for end at begynde at gå forbi solstrålen og fortælle at det er der hun skal ned... Hvorfor holder man ikke også mund med sådan noget inden man ved noget med sikkerhed??????? Nå men det er nok moren der synes det er mest synd, for mon tøzen helt forstår hvad vi snakker om, når vi snakker børnehave??
Har så haft ringet angående lejligheden og vi står fortsat nr. 1 og der er ingen i boligforeningen der er skrevet op til den

Men hun skulle lige have ringet til advokaten af boet på torsdag og høre efter om alle arvinger har været der nu.... Så kryds lige fingre søde piger, for så kan det jo tænkes at vi kan nå at få den til 1. juni!!! 15. juni er lige tæt nok på termin...men hellere 15. juni end 1. juli

Nu må vi se hvad der sker....
Det blev en lang smøre om ingenting og alligevel alt ting for os pt...
I aften -eller rettere i eftermiddag skal vi i biffen og se fast and furious.. Vi vil gerne se den og den går kun kl 16 eller 21.15 og 21.15 er for sent, når Karsten skal op kl 5 i morgen... Bagefter skal vi ud og spise og bare nyde at være os.. DP har fri i morgen, så mor spurgte om hun ikke måtte få stumpen op i nat, så de i moren kunne grave en lille have til Mathilde oppe hos bedste...
Skal selv til jdm i morgen og søge arbejde for 4.sidste gang i denne omgang..
Ha en god dag...... Mon alle nåede gemmen denne ævlende indlæg

Anja..