Hvordan ændre man i sin fradrag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

715 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. juli 2012

Anonym trådstarter

Hej tøser

Min mand har købt ny bil og han arbejder fuldtid men jeg har hørt at man kan ændre sin fradrag og få mere i løn, hvordan kan vi gør det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Hvad er det præcist, I skal ændre ved fradraget? 

Anmeld

2. juli 2012

Plysbjørnen

Anonym skriver:

Hej tøser

Min mand har købt ny bil og han arbejder fuldtid men jeg har hørt at man kan ændre sin fradrag og få mere i løn, hvordan kan vi gør det ?

Hvis det er rentefradraget du tænker på, ville jeg ikke ændre på noget... Så får i skat tilbage næste år, og så retter det sig selv til efter hånden...

Anmeld

2. juli 2012

Loa

Anonym skriver:

Hej tøser

Du kan ikke ændre noget så du får mere i løn
Men du kan ændre din % sats, så du får mere ud af din løn her og nu, men det betyder jo så bare du skal betale det mere i restskat næste år.

Anmeld

2. juli 2012

aarhusmor

Anonym skriver:

Hej tøser

Du går ind på skats hjemmeside, logger ind i selvbetjening, vælger ændre forskudsopgørelse, og taster den øgede renteudgift ind. Vær obs på at der kun er 5 mdr. tilbage af i år., så klikker du beregn og ser hvad jeres nye fradrag er. I giver så oplysningerne til hans arbejdsgiver.

Anmeld

2. juli 2012

Anonym trådstarter

Okay så jeg kan vælge at lade være så vil vi få det tilbage i skat?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.