Kendt jordemoderordning i Holbæk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

488 visninger
2 svar
0 synes godt om
2. juli 2012

Anonym trådstarter

Er der nogen herinde tilknyttet den ordning i Holbæk, som ved om telefontiden stadig er den samme som før? Sidste gang jeg var gravid, havde jeg et kort hvor der stod tlf. tid fra 12.30-13, men på det nye kort står der bare tlf. nr til de to jordemødre. Der er  ingen oplysninger om hvornår man kan ringe med eventuelle spørgsmål, når man ikke lige er ved at gå i fødsel. Kan ikke helt finde ud af det, så hvis nogen ved mere end mig, hører jeg gerne fra Jer..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2012

LRKH

Hejsa

Jeg er tilknyttet Kendt Jordmoder, og man kan bare ringe, på alle tider af døgnet

- Dog frabeder de sig helst at blive ringet op om natten, fordi man er i tvivl om man må spise nødder (f.eks)

Men ellers kan man bare ringe til dem  

Anmeld

2. juli 2012

Anonym trådstarter

LRKH skriver:

Hejsa

Jeg er tilknyttet Kendt Jordmoder, og man kan bare ringe, på alle tider af døgnet

- Dog frabeder de sig helst at blive ringet op om natten, fordi man er i tvivl om man må spise nødder (f.eks)

Men ellers kan man bare ringe til dem  

Ok, tænkte bare at det er da vel ikke smart hvis de har konsultation, men så stiller deden vel også på tlfsvarerer.

Kan da godt forstå at nogen tidspunkter ønsker man ikke at blive ringet op om hvad som helst. 

Men tak for svar, så vil jeg prøve at ringe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.