Drømme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.173 visninger
10 svar
0 synes godt om
2. juli 2012

Miin'Baby'Mus

Hej tøser 

Kan det passe at man drømmer mere når man er gravid? Jeg syntes jeg drømmer meget mere end normalt. Både dårlige ting, men så bestemt også både gode og frække ting - drømmene er endda meget livlige som taget ud af dagligdagen.

Men det er måske bare et sammentræf? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2012

Camilla30

Babymamma skriver:

Hej tøser 

Kan det passe at man drømmer mere når man er gravid? Jeg syntes jeg drømmer meget mere end normalt. Både dårlige ting, men så bestemt også både gode og frække ting - drømmene er endda meget livlige som taget ud af dagligdagen.

Jeg ved ikke om 'man' drømmer mere og altså om det er et klassisk graviditetssymptom, men jeg kan meget let følge det du skriver, jeg har det på samme måde, jeg drømmer rigtig meget - og meget mere end før jeg blev gravid - både gode og uhyggelige ting, og de er meget virkelige og nogle gange meget farverige For mit eget vedkommende er jeg helt sikker på at det relaterer sig til graviditeten på en eller anden måde, men jeg følger lige med i tråden hvis andre evt. skulle have en forklaring

Hilsner fra Camilla.

Anmeld

2. juli 2012

lenemor77

Babymamma skriver:

Hej tøser 

Ha ha... I min første graviditet drømte jeg helt vildt.

Hver anden nat vågnede jeg med mareridt - de andre dage var drømmene gode. Og det var i næsten hele graviditeten...

Anmeld

2. juli 2012

Miin'Baby'Mus

Camilla30 skriver:

Jeg ved ikke om 'man' drømmer mere og altså om det er et klassisk graviditetssymptom, men jeg kan meget let følge det du skriver, jeg har det på samme måde, jeg drømmer rigtig meget - og meget mere end før jeg blev gravid - både gode og uhyggelige ting, og de er meget virkelige og nogle gange meget farverige For mit eget vedkommende er jeg helt sikker på at det relaterer sig til graviditeten på en eller anden måde, men jeg følger lige med i tråden hvis andre evt. skulle have en forklaring

Hilsner fra Camilla.

Ja jeg føler altså også at det hænger sammen med min graviditet - men tak, så er jeg da ikke helt tosset 

Anmeld

2. juli 2012

Miin'Baby'Mus

lenemor77 skriver:

Ha ha... I min første graviditet drømte jeg helt vildt.

Hver anden nat vågnede jeg med mareridt - de andre dage var drømmene gode. Og det var i næsten hele graviditeten...

Haha okay, så er der måske noget om 

Anmeld

2. juli 2012

OktoberMor

Babymamma skriver:

Hej tøser 

Jeg kan heller ikke svare på om der er en grund til det, men jeg har før min graviditet drømt sådan regelmæssigt, men det har bare været små underlige drømme som jeg ikke har taget mig af, hvor imod nu i min graviditet, er drømmene blevet meget mere livlige og kan omhandle rigtige ting fra dagligdagen.. Det er lidt mærkeligt. 

Bare i nat drømte jeg simpelthen at min kæreste solgte mig på auktion, fordi jeg var gravid, men ham som købte mig ville have en der var tykkere end mig, så han ville smide mig til skrald!

Men så er det godt når man vågner at man bare kan grine af det. 

Anmeld

2. juli 2012

Miin'Baby'Mus

OktoberMor skriver:

Jeg kan heller ikke svare på om der er en grund til det, men jeg har før min graviditet drømt sådan regelmæssigt, men det har bare været små underlige drømme som jeg ikke har taget mig af, hvor imod nu i min graviditet, er drømmene blevet meget mere livlige og kan omhandle rigtige ting fra dagligdagen.. Det er lidt mærkeligt. 

Bare i nat drømte jeg simpelthen at min kæreste solgte mig på auktion, fordi jeg var gravid, men ham som købte mig ville have en der var tykkere end mig, så han ville smide mig til skrald!

Men så er det godt når man vågner at man bare kan grine af det. 

Haha ja lige præcis, det er også sådan nogle mærkelige drømme jeg har  Jeg havde en drøm for nylig hvor jeg levede et helt realistisk liv herhjemme og havde en affære med Channing Tatum, hvad sker der for det haha 

Anmeld

2. juli 2012

BigHope13

Babymamma skriver:

H

Haha ja lige præcis, det er også sådan nogle mærkelige drømme jeg har  Jeg havde en drøm for nylig hvor jeg levede et helt realistisk liv herhjemme og havde en affære med Channing Tatum, hvad sker der for det haha 

Haha det da heller ikke den værste drøm søde

Anmeld

3. juli 2012

Miin'Baby'Mus

BigBabyWish12 skriver:

Haha det da heller ikke den værste drøm søde

Haha nej slet ikke, Channing Tatum er sku en bette sød fyr 

Anmeld

3. juli 2012

frk-stoltze

Hehe her drømmer jeg også meget mere end inden jeg blev gravid

Har haft en periode, hvor kæresten tog på arbejde og jeg lade mig til at sove igen, uha nogen "hede" drømme

Ja så har jeg drømt om vores kommende søn, haft mareridt og lykkelige drømme det er nu ret hyggeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.