søger kravlegård

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

387 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. juli 2012

VNB

Jeg søger en kravlegård. Den må meget gerne være hvid eller sort, og bunden skal kunne hæves og sænkes  

Jeg bor i Viborg, og den skulle gerne kunne hentes inden for en rimelig afstand. 

Håber at nogen ligger inde med en som er til salg  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2012

KLN

Hejsa... Vi bor i Aalborg og har muligvis én til salg. Jeg skal lige snakke med min kæreste om det, når han kommer hjem fra arbejde. Den vi har er hvid og næsten ikke brugt. Men vi har snakket om at gemme den til næste barn, så han/hun har et sikkert sted uden storesøster kommer og piller

Jeg skriver lige senere...

Anmeld

2. juli 2012

VNB

KLN skriver:

Hejsa... Vi bor i Aalborg og har muligvis én til salg. Jeg skal lige snakke med min kæreste om det, når han kommer hjem fra arbejde. Den vi har er hvid og næsten ikke brugt. Men vi har snakket om at gemme den til næste barn, så han/hun har et sikkert sted uden storesøster kommer og piller

Hej  

okay dey lyder godt. Glæder mig til at høre nærmere så Vi kan ihvertfald sagtens komme til Aalborg efter den. 

Anmeld

28. august 2012

VNB

KLN skriver:

Hej! 

Du må undskylde hvis jeg trænger mig på... 

men du vendte aldrig tilbage ang. den kravlegård? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.