spørgsmå og hjælpl: Kan man bruge lift til klapvogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.537 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. juli 2012

bvn

Hej.

jeg har helt nye bri barnevogn, som jeg vil stå på altan, men jeg har tænkt på at købe en klap vogn, og så sæt lift på den, da min søn er 6 uger gammel, og den nye klapvogn skal kun bruge når skal ud og handle så sæt lift på den klapvogn..

Da min søn elsker at sove på barnevogn, så vil jeg have den på altan.

Hvad synes i? Da jeg skal giv besked idag om skal købe den klapvogn ellers ikk...

Ellers kan man bruge voksipose sæt min søn i den på klapvogn ellers hvad? Jeg vil høre jeres meninge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2012

morethanperfect

bvn skriver:

Hej.

jeg har helt nye bri barnevogn, som jeg vil stå på altan, men jeg har tænkt på at købe en klap vogn, og så sæt lift på den, da min søn er 6 uger gammel, og den nye klapvogn skal kun bruge når skal ud og handle så sæt lift på den klapvogn..

Hvad synes i? Da jeg skal giv besked idag om skal købe den klapvogn ellers ikk...

Ellers kan man bruge voksipose sæt min søn i den på klapvogn ellers hvad? Jeg vil høre jeres meninge.

Ja man kan godt bruge lift og voksi i , men husk og tjek målene før du køber den så ...

Jeg ville starte med lift , og når han ik kunne være i den mere , ville jeg købe en voksi

Anmeld

2. juli 2012

An&Jo

det er ikke alle klapvogne du kan have en lift i, så lige tjek den er bred nok..

Men ellers så kan du sagtens bruge en voksi deri, og så behøver du ikke bekymre dig så meget om bredden på den..

Anmeld

2. juli 2012

bvn

okay, så vil det sige det skader ikke på barnet, hvis han ligger i voksipose på klapvogn, da jeg har købt voksipose.

Anmeld

2. juli 2012

Tona

bvn skriver:

Hej.

Ja, jeg syntes at det er en super god løsning at komme liften i klapvognen (man skal bare checke at man køber en lift der passer i klapvognen det gør alle lifte nemlig ikke nødvendigvis).

Vi har altid brugt klapvogn og Amanda sover stadig i klapvogn

Anmeld

2. juli 2012

Tona

bvn skriver:

okay, så vil det sige det skader ikke på barnet, hvis han ligger i voksipose på klapvogn, da jeg har købt voksipose.

Nej, det skader ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.