bvn skriver:
Hej.
Mig og min kæreste vil giftes i næste år, hjemme hos mine forældres have. Så vi vil gerne leje en telte til cirka 70 personer. Og så skal vi købe ring, og tøj og bryllup kjole.
Og hvad koster mad og drink, og leje telte til 70 personer og ting til fest, fx glas og de ting som skal bruge til at spise med.
Og Jeg kunne tænkt mig leje en gamle biler som køre fra kirke til hjem hos mine forældres have. Så jeg vil høre hvad det har koster jer, og hvor meget vi skal regner med at bruge penge til bryllup.
Altså det er jo hvor meget man selv vil lave osv.
vi skal giftes næste år og meningen var det skulle holdes i et forsamlingshus. Maden blev bestilt hos kokken og jomfruen og drikkevarer skal hentes i tyskland. Oven i de ting så kom der penge til serveringspersonale, bord pynt osv. Vi regnede frem til at det bedre kunne betale sig at holde det på en kro.
Vi bliver ca. 70 mennesker, og med velkomstdrink, forret, hovedret, natmad, kaffe og småkager samt drikkevarer ad libitum så ligger vi på 480 kr pr mand. og vi skal ikke sørge for pynt, serveringspersonale og rydde op næste dag.
ringene kan man evt købe på chanti de er ikke så dyre. Min kjole er købt på lilly udsalg. sat ned fra 7000 kr til 1000 kr. Kærestens tøj skal også købes på udsalg.
Anmeld