Min datter er hyber- mobil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.271 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. maj 2009

Lusi

Er der nogle der også har børn der er det..?

Hun bliver 11 måneder d. 10-5 og hun hverken kravler eller går og i vuggestuen siger de, at det kan være derfor.
Hun er også født 5 uger før tid, så kan selvfølgelig også have lidt betydning, for hun er lidt bagud..

Men kan mærke på mig selv jeg går og er lidt ked af om det er MIG der gør noget forkert her..
De siger i vuggestuen at vi ikke skal være nervøse over det og ikke gør noget forkert, men ja går altså med tankerne alligevel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2009

Jordbærpigen

Lykke86 skriver:

Er der nogle der også har børn der er det..?

Hun bliver 11 måneder d. 10-5 og hun hverken kravler eller går og i vuggestuen siger de, at det kan være derfor.
Hun er også født 5 uger før tid, så kan selvfølgelig også have lidt betydning, for hun er lidt bagud..

Men kan mærke på mig selv jeg går og er lidt ked af om det er MIG der gør noget forkert her..
De siger i vuggestuen at vi ikke skal være nervøse over det og ikke gør noget forkert, men ja går altså med tankerne alligevel

Det er meget normalt, at nogle børn er hybermobile. Din datter skal nok komme til at gå osv. det tager bare lidt længere tid. Det er ikke dig der gør noget forkert og hvis du vil være på den sikre side, bør du tage forbi en fysioterapeut med din datter

Anmeld

4. maj 2009

Lusi

jsp1984 skriver:

Det er meget normalt, at nogle børn er hybermobile. Din datter skal nok komme til at gå osv. det tager bare lidt længere tid. Det er ikke dig der gør noget forkert og hvis du vil være på den sikre side, bør du tage forbi en fysioterapeut med din datter

Tak
Vi har en fysioterapeut tilknyttet til os, gennem vuggestuen, som laver nogle øvelser med hende, samt pædagogerne og os selv selvfølgelig også gør..

Anmeld

4. maj 2009

Bastian

Lykke86 skriver:

Tak
Vi har en fysioterapeut tilknyttet til os, gennem vuggestuen, som laver nogle øvelser med hende, samt pædagogerne og os selv selvfølgelig også gør..

Ellers kan jeg anbefale Danmarks bedste børnefysioterapeut Hannah Harboe www.boernefyssen.dk

Anmeld

4. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Min søster er hypermobil, men hun kan så godt som alt, dog passer hun på med visse træningsøvelser der kan være hårde for knæ og andre led.

Anmeld

4. maj 2009

Lusi

Rosa skriver:

Min søster er hypermobil, men hun kan så godt som alt, dog passer hun på med visse træningsøvelser der kan være hårde for knæ og andre led.

Min søster har også lidt af det..
Og jeg selv er lige så stiv som et bræt..

Men de gør vidst også lidt mere idag for det, end de gjorde før i tiden..

Vi har fået nogle øvelser med en børste, hvor man skal køre den rundt på ryg, arme, hænder, ben og fødder og så skal vi trykke alle hendes led sammen.
Det skulle gerne hjælpe, siger de da ihvertfald..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.