far foretrækker sin hund frem for sin datter!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

457 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. juli 2012

Anonym trådstarter

Ja, andre med samme problem?? jeg har af mine grunde sagt, jeg ikke længere kan opholde hund i hjemmet - da min kæreste ik vil tage ansvar for andet end sig selv total kold !! dermed gør arbejdet i huset, det lettere for mig hvis ikke der er dyr! men når jeg nævner det, kan og vil han ikke undvære sin hund - og flytter gerne hvis han må få den med!!!!! han synes selv, at livet med sin hund som han har haft mindre end 2 uger er vigtiger end hans 1 årig datter , fordi han ik kan leve med jeg stiller krav til hjemmet, og dermed siger ingen dyr i hjemmet så længe han ik hjælper til, vælger han gerne at flytte bare han får den med !! når han så ber om en sidste chance brænder han den bare af!!!!!!! jeg føler lidt hunden er det eneste han går op i, vil i mene det er ud til højre med ham? jeg føler bare hunden er i vejen, da den kræver uhyggelig meget, men han gider bare ik åbne øjnene op! han vil bare ha den fordi det er en kamp hund!!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2012

Satans

Hmm.. Det lyder da utroligt - sikke en mand..

Er det en liste hund?

Anmeld

1. juli 2012

TeamRocket

En kamp hund er en der er trænet til kamp, så det håber jeg ikke det er! Og har i kun haft den i 2 uger? Eh- vidste du så ikke også for to uger siden at han ikke hjalp til med en skid? Jeg synes det lyder som en god ide han vil ta ansvar for hunden så den ikke bliver kaste bold og så tar du ansvar for jeres datter- han er jo ikke den bedste til det alligevel. Jeg synes indlægget er meget rodet og forvirrende og jeg er en smule forarget over jeres begges mangel på ansvar- dig overfor hunden, man smider ikke bare en hund ud fordi det er hårdt. Og ham overfor barnet. Jesus. Hvorfor har i overhovedet anskaffet en hund, eller et barn for den sags skyld? Det er vel ikke kommet fra den ene dag til den anden de problemer med han er sådan

Anmeld

1. juli 2012

Muhmi

Anonym skriver:

Ja, andre med samme problem?? jeg har af mine grunde sagt, jeg ikke længere kan opholde hund i hjemmet - da min kæreste ik vil tage ansvar for andet end sig selv total kold !! dermed gør arbejdet i huset, det lettere for mig hvis ikke der er dyr! men når jeg nævner det, kan og vil han ikke undvære sin hund - og flytter gerne hvis han må få den med!!!!! han synes selv, at livet med sin hund som han har haft mindre end 2 uger er vigtiger end hans 1 årig datter , fordi han ik kan leve med jeg stiller krav til hjemmet, og dermed siger ingen dyr i hjemmet så længe han ik hjælper til, vælger han gerne at flytte bare han får den med !! når han så ber om en sidste chance brænder han den bare af!!!!!!! jeg føler lidt hunden er det eneste han går op i, vil i mene det er ud til højre med ham? jeg føler bare hunden er i vejen, da den kræver uhyggelig meget, men han gider bare ik åbne øjnene op! han vil bare ha den fordi det er en kamp hund!!!!!!!

Hmmm... Kunne lyde som om hunden er en undskyldning for noget han i forvejen tumler med opppe i hovedet, for hvis i kun har haft den i to uger og han allerede er villig til at flytte sammen med den istedet for at blive hos jer, så er det vist en beslutning han har taget for et stykke tid siden, men bare ikke ved hvordan han skal få det sagt og bruger dermed hunden som et "sikkert" spillekort for at flytte....

Altså, nu aner jeg jo intet om din kæreste, men sådan lyder det bare i mine øre... Håber dog det bedste for jeres familie...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.