Sandheden kommer fra børn tsk tsk...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

618 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. juli 2012

NoName

Hej alle,

det er godtnok længe siden jeg har været på baby.dk, men nu savnede jeg pludselig jer allesammen og vil da lige dele en af min smukke datters guldkorn med jer.

Jeg var hoppet med hende i badekarret en aften og da hun var fædig med at bade tog hendes far hende op og jeg lagde mig ned på siden for at snakke med Caroline OG ikke mindst nyde det sidste varme vand (det skulle jo nødigt gå til spilde... Læs jeg eeeelsker karbad)

Caroline står ved kar kanten og kigger på mig imens hun bliver tørret... Pludselig pejer hun ned på mit ene bryst og siger

" mor! den faldet ned"

Jeg blev en enelse fornærmet men var ved at kaste op af grin ligesom min kæreste var...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2012

Janni.

hihi..  børn altså 

Anmeld

1. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

hahahaha. Åh nej, kan godt forstå dine lidt ambivalente følelser omkring det

Anmeld

1. juli 2012

NoName

Ja havde lidt blandede følelser omkring den kommentar men hey pigebarnet har jo ret, de er sQ faldet ned...

men what to do??? man lærer vel at leve med dem... engang

Anmeld

1. juli 2012

Risen

NoName skriver:

Hej alle,

det er godtnok længe siden jeg har været på baby.dk, men nu savnede jeg pludselig jer allesammen og vil da lige dele en af min smukke datters guldkorn med jer.

Jeg var hoppet med hende i badekarret en aften og da hun var fædig med at bade tog hendes far hende op og jeg lagde mig ned på siden for at snakke med Caroline OG ikke mindst nyde det sidste varme vand (det skulle jo nødigt gå til spilde... Læs jeg eeeelsker karbad)

Caroline står ved kar kanten og kigger på mig imens hun bliver tørret... Pludselig pejer hun ned på mit ene bryst og siger

" mor! den faldet ned"

Jeg blev en enelse fornærmet men var ved at kaste op af grin ligesom min kæreste var...

Hahahahah! Hvor er hun skøn! Og ja det gør de da, men sådan er det.. Hellere have et par hænge-nutter end ikke at have vores skønne børn 

Anmeld

1. juli 2012

NoName

Risen skriver:

Hahahahah! Hvor er hun skøn! Og ja det gør de da, men sådan er det.. Hellere have et par hænge-nutter end ikke at have vores skønne børn 

nemmerlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.