lån i bank.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

360 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. juli 2012

Anonym trådstarter

mig og manden tjener tilsammen godt lige lidt over 18.000 ! men hvorfor er det vi ikke må låne mere end 2.000 nede i vores bank??

ingen af os er i ribers! ingen af os er dårlige betaler! er det fordi, min mand er på pension og jeg er på kontanthjælp?? jeg forstår, det ikke hvis vi kan lave en aftale omkring afdragning på lånet?!!!!!! synes bestemt ikke, at der kan sættes nogen god grund på det her, da vi absolute ikke har besvær med vores økonomi, udover vi ville låne til en brugt bil, betale pengene tilbage uden noget besvær, forstår jeg ikke en hat

andre der har været udsat for noget lign?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

mig og manden tjener tilsammen godt lige lidt over 18.000 ! men hvorfor er det vi ikke må låne mere end 2.000 nede i vores bank??

ingen af os er i ribers! ingen af os er dårlige betaler! er det fordi, min mand er på pension og jeg er på kontanthjælp?? jeg forstår, det ikke hvis vi kan lave en aftale omkring afdragning på lånet?!!!!!! synes bestemt ikke, at der kan sættes nogen god grund på det her, da vi absolute ikke har besvær med vores økonomi, udover vi ville låne til en brugt bil, betale pengene tilbage uden noget besvær, forstår jeg ikke en hat

andre der har været udsat for noget lign?

Tja ..

Jeg må jo ikke låne fordi jeg er på kontanthjælp .. Og man siger man skal ha 10.000 om mdr. til forbrug .. Altså når alt er betalt ..

Anmeld

1. juli 2012

Bellas Mor

Det kommer jo an på hvad I skal bruge pengene på, om I har lån i forvejen og hvor lang tid I vil afdrage....

Anmeld

1. juli 2012

My Babygirl

Jeg må ikke låne fordi jeg er på kontanthjælp og det ikke er en "sikker" nok indtjening ifølge banken..og derudover skal man jo have 10.000,- til rådighed for at kunne optage større lån, altså 10.000 når ALT er betalt af husleje, tlf regninger, osv..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.