Laaang ventetid....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

304 visninger
2 svar
0 synes godt om
1. juli 2012

Bellas Mor

Jeg har brug for hjælp....

Jeg er "kun" i uge 26, og er blevet fyret fra mit job, i april (pga graviditeten) - og nu er jeg rastløs... Synes tiden i hverdagene går såååå langsomt.

Til jer der også går hjemme - hvad får I tiden til at gå med?

Jeg kan gået en masse ture, gjort rent 100 gange, ordnet ALT vasketøjet, klargjort bettemandens værelse, bagt, set veninder, shoppet, gået på café osv. osv. osv...

Kan snart ikke finde på mere...!?

Hjææææælp....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2012

Mor til Mike

Bellas Mor skriver:

Jeg er "kun" i uge 26, og er blevet fyret fra mit job, i april (pga graviditeten) - og nu er jeg rastløs... Synes tiden i hverdagene går såååå langsomt.

Jeg kan gået en masse ture, gjort rent 100 gange, ordnet ALT vasketøjet, klargjort bettemandens værelse, bagt, set veninder, shoppet, gået på café osv. osv. osv...

Hjææææælp....

Da jeg gik hjemme på barsel som gravid bagte jeg rigtig meget, så mange serier som teen mom osv, besøgte familie og venner så meget som muligt, læste om børns udvikling og brugte en masse kvalitets tid med manden, gik i biografen ofte og var ude at spise meget.

Der er jo også svømning man kan gå til.. det er jo super hyggeligt, og dejligt når man er gravid.

Anmeld

1. juli 2012

OktoberMor

Bellas Mor skriver:

Hjææææælp....

Ventetiden her hos mig er også meget lang, jeg er sygemeldt. Så dagene går for det meste herhjemme, da det er bækkenløsning, så jeg kan ikke holde til så meget..  Er ligeså langt henne som dig, men jeg kan bare heller ikke få tiden til at gå hurtig nok.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.