0-1 år: str. 50-92 - billigt! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.445 visninger
16 svar
0 synes godt om
1. juli 2012

AnneBJ

Alle størrelser er angivet på selve billederne. Spørg gerne for specifik stand og mærke. 
Alle priser er uden porto - forsendelsesmåde efter købers ønske og på købers regning. Afsendes når pengene er på min konto.
Rabat ved køb over 200 kroner  
Billeder slettes når tøjet er solgt  

- Sko: 20 kroner pr. par

- Gul Molobody: 20 kroner (forvasket og falmet i farven)
- Ej Sikke Lej overalls: 50 kroner (næsten som nye)
- Ticket to heaven overgangsjakke: 125 kroner (næsten som ny) 
- Lyseblå fløjskøredragt: 20 kroner
- Uld-elefanthue: 20 kroner (helt ny, ren uld!) 

Derudover:
- Bodyer (k/l ærmet): 5 kr. pr. stk.
- Bluser/Trøjer: 5 kr. pr. stk.
- Bukser: 10 kr. pr. par

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2012

JulesKay

Hej

Hvor har du meget fint, og så billigt

Jeg er interesseret i den røde hummeltrøje, Adidas skoene, alle strømper og strømpebukser, den blå køredragt, cowboybukser str 56, overals str 62, den stribede body str 86 og Procity hættetrøjen.

Hvad ville din pris være incl porto?

Kan evt afhente hvis du bor på sjælland (kbh/køge område)?

Anmeld

1. juli 2012

AnneBJ

JulesKay skriver:

Hej

Hvor har du meget fint, og så billigt

Jeg er interesseret i den røde hummeltrøje, Adidas skoene, alle strømper og strømpebukser, den blå køredragt, cowboybukser str 56, overals str 62, den stribede body str 86 og Procity hættetrøjen.

Hvad ville din pris være incl porto?

Kan evt afhente hvis du bor på sjælland (kbh/køge område)?

Jeg bor i Kolding, så afhentning kan nok ikke betale sig - desværre har jeg heller ingen ærinder på Sjælland så jeg kunne tage det med til dig

røde hummeltrøje - 15 kroner
Adidas skoene - 20 kroner
alle strømper - 10 kroner
strømpebukser - 15 kroner
den blå køredragt - 20 kroner
cowboybukser str 56 - 2 par alm. og 2 par smæk - 40 kroner i alt, eller 20 kroner de to almindelige par
overals str 62 - 3 par (1 par med seler - ved ikke om du definerer dem som smæk..) 60 kroner i alt
den stribede body str 86 - 5 kroner
Procity hættetrøjen. - 5 kroner

Du må gerne lige tjekke at det stemmer med det antal bukser du har fundet frem til

Sålen i Adidas skoen ligger løs (på billedet) den medfølger, jeg har aldrig brugt den, fordi jeg synes skoens form blev mærkelig af, at sålen var i. Bare til info

Ialt er det 190 (eller 170 afhængig af de der cowboybukser i 56..) og så undersøger jeg lige porto imorgen formiddag hvis det er ok med dig - tøjet ligger på min sovende søns værelse nemlig

Anmeld

1. juli 2012

JulesKay

Mht cowboybukserne str 56 så er det dem uden smæk jeg er interesseret i, så altså billede nr 1 og nr 6

mht overalls str 62, så vil jeg gerne købe dem med seler og det par der ikke er lego.

Og da jeg så lige kiggede bilederne igennem igen så faldt jeg også liiiiige over den der Logg bluse str 62, nuser blusen str 80 og den stribede bluse str 56 (billede 2) som jeg også er nødt til at have med

Jeg har en veninde som bor i nærheden af Kolding, så jeg hører hende lige i morgen om hun evt har mulighed for at hente det for mig hos dig.

Ellers må vi jo ty til gode gamle Post Danmark

Anmeld

2. juli 2012

AnneBJ

JulesKay skriver:

Mht cowboybukserne str 56 så er det dem uden smæk jeg er interesseret i, så altså billede nr 1 og nr 6

mht overalls str 62, så vil jeg gerne købe dem med seler og det par der ikke er lego.

Og da jeg så lige kiggede bilederne igennem igen så faldt jeg også liiiiige over den der Logg bluse str 62, nuser blusen str 80 og den stribede bluse str 56 (billede 2) som jeg også er nødt til at have med

Jeg har en veninde som bor i nærheden af Kolding, så jeg hører hende lige i morgen om hun evt har mulighed for at hente det for mig hos dig.

Ellers må vi jo ty til gode gamle Post Danmark

Hej igen

jeg har lagt de 3 ekstra bluser ved Så ser regnestykket sådan her ud:

røde hummeltrøje -  15 kroner
Adidas skoene -  20 kroner
alle strømper -  10 kroner
strømpebukser -  15 kroner
den blå køredragt -  20 kroner
cowboybukser str 56 -  2 par 20 kroner 
overals str 62 - 2  par 20 kroner
den stribede body str 86 -  5 kroner
Procity hættetrøjen. -  5 kroner 
Nuser bluse str. 80 - 5 kroner
stribet bluse str. 56 - 5 kroner
LOGG bluse str. 62 - 5 kroner

I alt 145 kroner + eventuel porto. Jeg har ikke vejet det endnu - din veninde er velkommen til at afhente, så jeg afventer lige besked fra dig inden jeg vejer  

Anmeld

2. juli 2012

JulesKay

Tusind tak! Det er bare perfekt, glæder mig til at få det 

Kan du evt sende mig kontonr jeg skal overføre pengene til i en pb?

Og så adressen hvor det kan hentes, så hører jeg hende lige om det passer i hendes skema 

Anmeld

17. juli 2012

AnneBJ

Op 

Anmeld

17. juli 2012

Sara_S

Hej! Jeg vil meget gerne købe de her overalls... med er de meget små i størrelsen?

Og er din dreng allerede vokset ud af str. 92?  

Mvh

Sara

Anmeld

17. juli 2012

AnneBJ

Sara_S skriver:

Hej! Jeg vil meget gerne købe de her overalls... med er de meget små i størrelsen?

Og er din dreng allerede vokset ud af str. 92?  

Mvh

Sara

De svarer til en 86/92 vil jeg mene Han er ikke vokset ud af dem, snarere tværtimod - han er rigtig tynd, så derfor ser bukserne meget voldsomme ud på ham. Så jeg vil mene de er ret normale i str.

Anmeld

17. juli 2012

otlitrom

Anneeeeee. Hvordan vil de stribede overalls være på min slanke ål?

Og hvordan er de små overalls? Bløde eller stive i det?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.