LotteN - hvordan gik jeres ferie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

619 visninger
11 svar
0 synes godt om
4. maj 2009

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Håber i har haft en rigtig dejlig tur.

Mvh. Line.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2009

SaNiNa

Ja vi vil gerne hører om den og se nogle billeder

Anmeld

4. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Sanne skriver:

Ja vi vil gerne hører om den og se nogle billeder

Jeg tilslutter mig

Anmeld

4. maj 2009

LotteN

åhr hvor er I søde...
Vi havde en fantastisk tur.... Lærke var en englebasse som altid alle de tyske pensionister kunne ikke lade hende være!
Vi boede på et kanon hotel med ALT, mad, is, kage, drikkesle konstant (altså vi boede på all inclusive jo)
Og flyveturen havde jeg ikke behvet at frygte så meget. Hun tog den i hård hånd. Var vågen hele vejen derned, så hun sov ikke fra 12-22, men uden noget pyllet og på vejen hjem, var vi s heldige at Lærke og jeg fik en række sæder selv, så der sov hun hele vejen..
Og ellers så elskede hun bare vandet... hun var svær at holde fra de og sandet var helt fantastisk, sådan som det sev ud ml hendes hænder Alt i alt en kanon tur, som helt klart skal gøres igen til næste år.. og vejret var jo også bare super... en 25 grader. så ikke for varmt og ikke for koldt... laver lige et fotoalbum med bilelder og smider linket herind, det er vidst lidt lettere

Anmeld

4. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
LotteN skriver:

åhr hvor er I søde...
Vi havde en fantastisk tur.... Lærke var en englebasse som altid alle de tyske pensionister kunne ikke lade hende være!
Vi boede på et kanon hotel med ALT, mad, is, kage, drikkesle konstant (altså vi boede på all inclusive jo)
Og flyveturen havde jeg ikke behvet at frygte så meget. Hun tog den i hård hånd. Var vågen hele vejen derned, så hun sov ikke fra 12-22, men uden noget pyllet og på vejen hjem, var vi s heldige at Lærke og jeg fik en række sæder selv, så der sov hun hele vejen..
Og ellers så elskede hun bare vandet... hun var svær at holde fra de og sandet var helt fantastisk, sådan som det sev ud ml hendes hænder Alt i alt en kanon tur, som helt klart skal gøres igen til næste år.. og vejret var jo også bare super... en 25 grader. så ikke for varmt og ikke for koldt... laver lige et fotoalbum med bilelder og smider linket herind, det er vidst lidt lettere

Lyder bare dejlig!!

Anmeld

4. maj 2009

Mira0911

LotteN skriver:

åhr hvor er I søde...

Du glemte mig... Super at høre det var en god ferie...

Anmeld

4. maj 2009

LotteN

Dutte84 skriver:

Du glemte mig... Super at høre det var en god ferie...

åhr ja, det er goså rigtigt... men vi havde ski ikke rigtig plads... Vi havde overvægt på vej hjem, men var så heldig lærke lige fedtede sig ind på ham, så vi ikke skulle betale.. bare se her
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. maj 2009

Mira0911

LotteN skriver:

åhr ja, det er goså rigtigt... men vi havde ski ikke rigtig plads... Vi havde overvægt på vej hjem, men var så heldig lærke lige fedtede sig ind på ham, så vi ikke skulle betale.. bare se her

Hehe.. Håber i havde det lækkert dernede... Hvor er hun nuttet....

Anmeld

4. maj 2009

LotteN

Dutte84 skriver:

Hehe.. Håber i havde det lækkert dernede... Hvor er hun nuttet....

det kan du tro vi havde, det var helt fantastisk...!

Anmeld

4. maj 2009

LotteN

når nu de engagn er valideret så ligger der billeder her:

https://www.baby.dk/Users/PhotoAlbums/ViewAlbum.aspx?UserAlbumID=991

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.