Min tale

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.097 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. juli 2012

Miss BananaHammock

Hej tøser. Vil bare lige dele min kreativitet.

Har idag været igang med talen til min kommende mand. Jeg har valgt at lave et diasshow, med billeder og tekst, da vores fest er meget uformel og mine hormoner raser så meget at jeg tuder mens jeg bare tænker på hvad jeg skal sige!

Har indtil videre lavet halvdelen, og det er godt nok et stort stykke arbejde. Bruger: Welcome home, med Radical face. (Den var den der kamera reklame) også laver jeg det sådan at det passer med musikken stemning og rytme osv. Så når der kommer billeder ind, er det på de rigtige beats. Glæder mig til at vise den. Jeg skal ihvertfald nok tude på vegne af os begge to :-)

Link til min sang: http://www.youtube.com/watch?v=P8a4iiOnzsc

Kender I nogle gode citater om kærlighed og det at være livsledsagere, som man kan bruge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

http://www.notable-quotes.com/m/marriage_quotes.html

Der er både nogle jeg synes er gode og andre der er mere til hvis man skal være lidt sjov. Men alle citater er fra betydningsfulde mennesker omring ægteskab/kærlighed.

Anmeld

1. juli 2012

Miss BananaHammock

mor:) skriver:

http://www.notable-quotes.com/m/marriage_quotes.html

Der er både nogle jeg synes er gode og andre der er mere til hvis man skal være lidt sjov. Men alle citater er fra betydningsfulde mennesker omring ægteskab/kærlighed.

tak

Anmeld

1. juli 2012

mariamiss6

Miss BananaHammock skriver:

Hej tøser. Vil bare lige dele min kreativitet.

Har idag været igang med talen til min kommende mand. Jeg har valgt at lave et diasshow, med billeder og tekst, da vores fest er meget uformel og mine hormoner raser så meget at jeg tuder mens jeg bare tænker på hvad jeg skal sige!

Har indtil videre lavet halvdelen, og det er godt nok et stort stykke arbejde. Bruger: Welcome home, med Radical face. (Den var den der kamera reklame) også laver jeg det sådan at det passer med musikken stemning og rytme osv. Så når der kommer billeder ind, er det på de rigtige beats. Glæder mig til at vise den. Jeg skal ihvertfald nok tude på vegne af os begge to :-)

Link til min sang: http://www.youtube.com/watch?v=P8a4iiOnzsc

Kender I nogle gode citater om kærlighed og det at være livsledsagere, som man kan bruge?

Jeg er ikke sikker på jeg forstår det helt???

Altså, din idé tror jeg godt jeg har forstået, og et lyder også både fint, og underholdende

Et hyggeligt indslag, i stdet for de gammeldaws kedelige taler

Men, den video du linker til. Det er jo "bare" musikvideoen som hører til sangen, er det ikke?

Skulle det ikke være en hvor billederne var dine egne?

Anmeld

1. juli 2012

Miss BananaHammock

mariamiss6 skriver:

Jeg er ikke sikker på jeg forstår det helt???

Altså, din idé tror jeg godt jeg har forstået, og et lyder også både fint, og underholdende

Et hyggeligt indslag, i stdet for de gammeldaws kedelige taler

Men, den video du linker til. Det er jo "bare" musikvideoen som hører til sangen, er det ikke?

Skulle det ikke være en hvor billederne var dine egne?

Åhh... kan godt forstå du er forvirret Lagde bare videoen op hvis man ikke kendte sangen Ved ikke om jeg vil dele selve talen - ihvertfald ikke før den er helt færdig

Anmeld

1. juli 2012

mariamiss6

Åhh... kan godt forstå du er forvirret Lagde bare videoen op hvis man ikke kendte sangen Ved ikke om jeg vil dele selve talen - ihvertfald ikke før den er helt færdig

hehe okay... Det var fordi du skrev du ville dele din kreativitet med os, så gik jeg bare sådan uden at tænke over det, ud fra at du ville vise os hvad du havde nået ind itl nu

Anmeld

1. juli 2012

Miss BananaHammock

mariamiss6 skriver:

hehe okay... Det var fordi du skrev du ville dele din kreativitet med os, så gik jeg bare sådan uden at tænke over det, ud fra at du ville vise os hvad du havde nået ind itl nu

Det har du da fuldstændig ret i Jamen så må jeg hellere dele den når den er færdig

Anmeld

1. juli 2012

mariamiss6

Det har du da fuldstændig ret i Jamen så må jeg hellere dele den når den er færdig

Hehe, jamen jeg håber jeg er heldig at falde over den her så, til den tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.