Svamp :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

340 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. juli 2012

Anonym trådstarter

Hej,

jeg døjer med svamp i underlivet, og er 30+1 i dag, jeg synes ikke at kunne få buk med det, andre som har prøvet det ???????

jeg skal have ringet til lægen i næste uge, når jeg lige har en bil hjemme, men hvad vil lægen gøre/ sige ??? Har en enkelt gang fået en stikpille + creme, som jeg stadig smører med ...

Håber på lidt fra ....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2012

Anonym trådstarter

Nogen ?? ..

Anmeld

2. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det eneste jeg lige tænker er, at der er alt for længe til næste uge. Syntes du er nød til at få det tjekket ved lægen med det samme. Det er vel heller ik sikkert at det er svamp, hvis ik du har fået det tjekket. 

Og ellers er det vel noget med at rende rundt uden trusser osv, så det hele ka få lidt luft. Det er det vi bruger på mit arbejde! Vh stine

Anmeld

2. juli 2012

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Det eneste jeg lige tænker er, at der er alt for længe til næste uge. Syntes du er nød til at få det tjekket ved lægen med det samme. Det er vel heller ik sikkert at det er svamp, hvis ik du har fået det tjekket. 

Og ellers er det vel noget med at rende rundt uden trusser osv, så det hele ka få lidt luft. Det er det vi bruger på mit arbejde! Vh stine

Jeg var hos lægen for nogle uger siden, først i juni, så vidt jeg kan huske, og han sagde svamp, og jeg mente denne uge vi kommer til, eftersom det var en søndag igår jeg skrev indlægget

vi har en bil på værksted, så jeg kan ikke komme til læge før jeg har en bil, og den først er færdig på værkstedet ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.