Sanne...???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

349 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. maj 2009

LotteN

Vil lige høre hvordan det går med dig? nu har jeg jo ikke været på en uge og inden jeg tog på ferie, der gik det jo ikke så godt....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2009

SaNiNa

Hej søde...

Det går men har turolig ondt og ved snart ikke hvor jeg skal gøre af mig selv... har plukver hele tiden og meget øm i hele kroppen...

skal til læge på onsdag igen så de kan holde lidt øje, men lillemanden er da aktiv så han har det jo godt...
kvalme er tiltaget rigtig meget her de sidste par dage igen så kan ikke holde den væk mere

tror ikke der går længen den han vil se dagens lys ud fra alle de plukver jeg har og meget spændt lænd...

Anmeld

4. maj 2009

LotteN

Sanne skriver:

Hej søde...

Det går men har turolig ondt og ved snart ikke hvor jeg skal gøre af mig selv... har plukver hele tiden og meget øm i hele kroppen...

skal til læge på onsdag igen så de kan holde lidt øje, men lillemanden er da aktiv så han har det jo godt...
kvalme er tiltaget rigtig meget her de sidste par dage igen så kan ikke holde den væk mere

tror ikke der går længen den han vil se dagens lys ud fra alle de plukver jeg har og meget spændt lænd...

puha søde, hvor er det altså synd for dig....
Men godt lillemanden har det godt, men dog nok trals den graviditiet tager så hårdt på dig!!! han kan ikke helt være dt bekendt.
Hvor lang tid er der tilbage af graviditeten nu?

Anmeld

4. maj 2009

SaNiNa

Tak søde
min mor har lige bedre mig ringe til fødegangen pga smerterne...

der er 32 dag tilbage så han måtte jo gerne blive derinde lidt endnu...

Anmeld

4. maj 2009

LotteN

Sanne skriver:

Tak søde
min mor har lige bedre mig ringe til fødegangen pga smerterne...

der er 32 dag tilbage så han måtte jo gerne blive derinde lidt endnu...

lyder også fornuftigt... for det kan bare ikke passe du skal have så mange smerter....! Men det kan jo også være han bare er klar til at komme ud nu...!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.