Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg leder med lys og lygte efter nyt hjem til min kære kat.
Se annoncen herunder:
http://www.kattepote.dk/search/index?utf8=%E2%9C%93&search%5Barea%5D=all&search%5Bquery%5D=sille
Hun vil egne sig best et sted hvor der er mulighed for at komme ud, evt. ude på landet, stald eller gård
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Peanut skriver: Jeg leder med lys og lygte efter nyt hjem til min kære kat. Se annoncen herunder: http://www.kattepote.dk/search/index?utf8=%E2%9C%93&search%5Barea%5D=all&search%5Bquery%5D=sille Hun vil egne sig best et sted hvor der er mulighed for at komme ud, evt. ude på landet, stald eller gård
tog hende gerne, men man må MAX have 2 dyr (af den slags)
Tullepigen90 skriver: Hvor ser hun dog kær og sød ud!Desværre har jeg en hankat som er angst for andre katte (og dyr), så jeg kan desværre ikke tilbyde at tage hende Jeg håber at du snart finder et godt og blivende hjem til din kat.
Hvor ser hun dog kær og sød ud!Desværre har jeg en hankat som er angst for andre katte (og dyr), så jeg kan desværre ikke tilbyde at tage hende Jeg håber at du snart finder et godt og blivende hjem til din kat.
Tak!
Sig endelig til hvis i hører om nogle der kunne tage sig af hende.
Leder stadig efter hjem til hende
Problembarnet skriver: tog hende gerne, men man må MAX have 2 dyr (af den slags)
Nårh ja, det er problemet ved at bo steder med regler
Sig endelig til hvis du hører om nogle der kunne give hende et godt hjem
Peanut skriver: Tak! Sig endelig til hvis i hører om nogle der kunne tage sig af hende. Leder stadig efter hjem til hende
Har du forsøgt på facebook i grupperne:
Kæledyr søger nyt hjem
Aktive Dyrevenner
Etc.
Du kan bare søge på alt med dyr/hjælp/nyt hjem etc. så kommer der mange grupper op
Vi har desværre en hunkat, som ikke kan med andre hunkatte.
MortilElias2010 skriver: Har du forsøgt på facebook i grupperne: Kæledyr søger nyt hjem Aktive Dyrevenner Etc. Du kan bare søge på alt med dyr/hjælp/nyt hjem etc. så kommer der mange grupper op
Næh det har jeg ikke.
Var jeg ikke klar over eksistedere, men joh, hvorfor ikke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128