Pas på din kat nær Roskilde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2012

Nessie

Hvor er det dog forfærdeligt

Selvfølgelig mest for de katte der har måttet lide så grusomt, men også den familie der har mistet deres kat. Måske sidder der børn derude og kan ikke forstå hvor deres kæledyr er, eller hvorfor det skulle dø.

Håber de fanger den person der mishandler de små stakler, og giver vedkommende en lang straf

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2012

Peanut

Nessie skriver:

Hvor er det dog forfærdeligt

Selvfølgelig mest for de katte der har måttet lide så grusomt, men også den familie der har mistet deres kat. Måske sidder der børn derude og kan ikke forstå hvor deres kæledyr er, eller hvorfor det skulle dø.

Håber de fanger den person der mishandler de små stakler, og giver vedkommende en lang straf

Ja nemlig...

Men desværre er der måske en eller anden psykopat der mener det er han/hendes ret hvis katten render på vedkommendes grund?

Men ja, jeg synes det er meget skræmmende at nogle folk kan være sådan.

Stakkels mishandlede katte!

Tænk hvis det var en af mine 

Anmeld

7. juli 2012

MorDk

Nej hvor forfærdeligt  

Sådan en SYG stodder

Anmeld

7. juli 2012

MortilElias2010

Det er heldigvis blevet en politisag og en af mine bekendte er på sagen, en der kæmper med blod sved og tårer for dyr, ikke ansat i politiet, men er en del af teamet i denne sag.

Hvor mange gange har man ikke hørt om at de værste mordere/sadister/psykopater/seriemordere torturerede dyr i deres barndom og løbende i deres liv indtil de tog det næste skridt...

Denne person skal bare væk fra gaden!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.