Kombivogn???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2009

starsofheaven

Mathilde skriver:

Min kæreste og jeg har købt en emmaljunga big star classic, som stadig står hos forhandleren... Da vi købte den fik vi at vide, at vi kunne ændre købet, hvis vi fortrød og hellere ville have en anden....
Vi snakker lidt om at købe en kombivogn i stedet for, men er stadig i tvivl. Så jeg vil høre om nogen har erfaring med emmaljunga´s kombivogne? Mener de hhv hedder: Smart, Mondial og Edge.
Hvor længe har jeres børn kunnet bruge barnevognsdelen? Og kan man få lift til kombivogn?

Knus Mathilde 29+5

hej

Jeg ahr selv emmaljunga combi duo mondial combivogn og er super glad for den, den fylder heller ik særlig meget og den vejer ingenting Du kan se den på www.josephine.babyverden.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Jeg har aldrig haft en kombivogn, ville absolut ikke have undværet barnevognen.
Kassen til kombivognen er ikke ret stor, så den kan ikke bruges særlig længe. Mine (lange) børn var kun 3 måneder da de var vokset ud af deres lift (liggemål 80 cm) , så barnevognsdelen var ikke holdt ret længe herhjemme. Og synes det er for tidligt for sådan en lille en at komme over i en klapvogn allerede.

For mig at se er en rigtig barnevogn en nødvendighed...

Anmeld

5. maj 2009

DK

Rikke skriver:

Jeg har aldrig haft en kombivogn, ville absolut ikke have undværet barnevognen.
Kassen til kombivognen er ikke ret stor, så den kan ikke bruges særlig længe. Mine (lange) børn var kun 3 måneder da de var vokset ud af deres lift (liggemål 80 cm) , så barnevognsdelen var ikke holdt ret længe herhjemme. Og synes det er for tidligt for sådan en lille en at komme over i en klapvogn allerede.

For mig at se er en rigtig barnevogn en nødvendighed...

Det er rigtig, men det kommer jo an på hvordan man vælger at bruge den. Hvis ens børn skal sove i den hver dag, så ja er en kombivogn for lille. Men hvis man kun skal bruge den til transport, så er der jo ingen grund til et kæmpe liggemål, men så er det smartere at vognen er fiks og nem at komme omkring med.

Anmeld

5. maj 2009

Mathilde

Mange tak for alle jeres input... Det har givet lidt at tænke på.
Men hvor er det svært, for jeg vil helst have det hele Vi bor inde i byen og når jeg skal handle og i butikker er det næsten altid på gåben... Vores familier bor et stykke væk og vi skal derfor nemt kunne have vognen i bilen... Men samtidig ville det jo også være rart hvis hun kunne sove ude af og til. Hmm det er ikke nemt, når man vil det hele

Anmeld

5. maj 2009

A.

vi har en combi vogn og er så glad for den..den mere praktisk end en almindelig en især at min søn vil ikke ligge ned siden han var 5 mdr gammel så det har virket fint her

Anmeld

5. maj 2009

SaNiNa

vi har valg en almindelig barnevogn, selv om vi bor inden i byen hvor vi ikke kan have ham til at sove udenfor, men vi ville gerne at han kunne sove i den længe da jeg skal i dagpleje og hvis vi er nogle stedder henne.

Anmeld

5. maj 2009

DK

Mathilde skriver:

Mange tak for alle jeres input... Det har givet lidt at tænke på.
Men hvor er det svært, for jeg vil helst have det hele Vi bor inde i byen og når jeg skal handle og i butikker er det næsten altid på gåben... Vores familier bor et stykke væk og vi skal derfor nemt kunne have vognen i bilen... Men samtidig ville det jo også være rart hvis hun kunne sove ude af og til. Hmm det er ikke nemt, når man vil det hele

Hvorfor køber i så ikke en combivogn som du kan bruge når du skal ud og gå og i nemt kan have i bilen, og så en billig brugt vogn som kan stå i haven når baby skal sove ude derhjemme? Du kan sagtens finde en fin brugt vogn som ikke er en ussel "altanvogn" til en rimelig penge.

Så kan du få det hele

Anmeld

5. maj 2009

Mathilde

DK skriver:

Hvorfor køber i så ikke en combivogn som du kan bruge når du skal ud og gå og i nemt kan have i bilen, og så en billig brugt vogn som kan stå i haven når baby skal sove ude derhjemme? Du kan sagtens finde en fin brugt vogn som ikke er en ussel "altanvogn" til en rimelig penge.

Så kan du få det hele

Ja det var jo en mulighed
Men så skal man pludselig have mange vogne, for skal man ikke også have en med om i dagplejen når den tid kommer?

Anmeld

5. maj 2009

SaNiNa

Mathilde skriver:

en med om i dagplejen når den tid kommer?

Der kan du jo bare bruge den store vogn og tage den med hjem i weekenderne det er der mange som gør... det vil vi osse komme til

Anmeld

5. maj 2009

Mathilde

Sanne skriver:

Der kan du jo bare bruge den store vogn og tage den med hjem i weekenderne det er der mange som gør... det vil vi osse komme til

Ja det er rigtigt Så er løsningen vidst en kombivogn og så en alm. brugt vogn til at sove ude i...
Tak for hjælpen allesammen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.