Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Her er min
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
NinaNymannMadsen skriver: min store datters navn. vil også gerne ha den bettes skal bare finde en passende tattovær
min store datters navn. vil også gerne ha den bettes skal bare finde en passende tattovær
Jeg er normalt slet ikke til tatoveringer what so ever, men din er den flotteste, enkleste og mest sofistikerede jeg har set i lang tid. Det ligner nærmest en lille ankelkæde. Skal det andet barns navn stå på samme måde på den anden fod?
tinasmor skriver: Jeg er normalt slet ikke til tatoveringer what so ever, men din er den flotteste, enkleste og mest sofistikerede jeg har set i lang tid. Det ligner nærmest en lille ankelkæde. Skal det andet barns navn stå på samme måde på den anden fod?
Dobbel.
Ej de er jo bare SÅ flotte allesammen!! Nu svare jeg ikke lige hver enkel.. men alle er jo helt unikke! ..Altså altså! Må ha mig en
Her er min.
På billedet er den lige lavet.
Her er min..
Stumpen skriver: Fed bogstavtypevalg Gør det ikke herrenas?? Har ingen tatoo, så har ingen anelse...
Fed bogstavtypevalg
Gør det ikke herrenas?? Har ingen tatoo, så har ingen anelse...
Nej synes jeg faktisk ikke, det brænder bare lidt.
Zette skriver:
den er virkelig flot
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128