Ny madordning i 2010

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

310 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. maj 2009

Fines mor

Er i for eller imod den nye ordning, som skulle træde i kræft d. 1/1 2010

Idag har jeg lige læst, at i en kommune på Fyn skal børnehavebørn give ca 450 kr. mdr. og et vuggestuebarn skulle af med 650 kr mdr. EKSTRA ...

Jeg må indrømme jeg syntes det er mange mange penge for vores børn i BH, for 900 kr. kan jeg godt lave en god sund madpakke selv.

Slipper naturligvis for besværet - meeeen....

Hva siger i???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2009

Honningblomst

Den har næsten lige været herinde, men vi tager den da lige igen-smiler.
Jeg er for hvis det kommer til at fungere...dvs ikke tager tid fra pædagoger og børn, hvis det blver god mad som laves på institutionen og der ellers smides de penge i som er nødvendigt.
Hernede lader de ikke vs stige for der er allerede mad der og det skal de jo ikke betale dobbelt...
Knus Eva..som jo kommer til at tjene på den nye ordning...strengt ikke..??

Anmeld

4. maj 2009

Tina2

Jeg læste et sted at det er vildt lidt der bliver sat af pr barn til mad.....?!

Jeg ved sgu ikke lige helt om jeg er for eller imod... Jeg laver gode og sunde madpakker til Filuca i børnehaven og gør meget ud af det er lækkert og varieret....

Men skal nok læse lidt mere om det før jeg sådan helt kan tage stilling til det:-)

Anmeld

4. maj 2009

Honningblomst

Tina2 skriver:

Jeg ved sgu ikke lige helt om jeg er for eller imod... Jeg laver gode og sunde madpakker til Filuca i børnehaven og gør meget ud af det er lækkert og varieret....

Men skal nok læse lidt mere om det før jeg sådan helt kan tage stilling til det:-)

5-6 kr pr. madpakke...for damen der smør det koster jo også...trist

Anmeld

4. maj 2009

Fines mor

Tina2 skriver:

Jeg læste at i Nyborg kommune skulle det halve gå til adm. så syntes jeg det bliver for dyrt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.