et smut forbi sygehuset i 5 uge!I

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

866 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. juli 2012

MilleRasmussen

I går fik jeg så ondt helt nede i amven/underlivet at jeg til sidste måtte én tur forbi Holbæk sygehuset! jeg fik en gynokologisk undersøgelse og blev scannet op igennem mig da jeg er så kort henne, hun sagde at man kunne se det man skulle når man kun er 5 + 1, jeg blev mere rolig men puha én oplevelse, prøverne viste heller ikke noget, venter på hun ringer og høre til mig i næste uge!!

Har I oplevet noget ligende? Har I generelt nogle råd alt mellem himmel og jord, om det er barnevogn, nole mærker der er gode, hvordan man kan sige man er gravid? min kæreste og jeg venter til efter 12 uge, men vi søger ideer 

Forsat god weekend til alle.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2012

Mor til Mike

MilleRasmussen skriver:

I går fik jeg så ondt helt nede i amven/underlivet at jeg til sidste måtte én tur forbi Holbæk sygehuset! jeg fik en gynokologisk undersøgelse og blev scannet op igennem mig da jeg er så kort henne, hun sagde at man kunne se det man skulle når man kun er 5 + 1, jeg blev mere rolig men puha én oplevelse, prøverne viste heller ikke noget, venter på hun ringer og høre til mig i næste uge!!

Har I oplevet noget ligende? Har I generelt nogle råd alt mellem himmel og jord, om det er barnevogn, nole mærker der er gode, hvordan man kan sige man er gravid? min kæreste og jeg venter til efter 12 uge, men vi søger ideer 

Havde voldsomme krampelignende smerter i lysken omkring det nederste af maven i begyndelsen af min graviditet, tror det var omkring 6+3 i graviditeten, og var også til tryghedsscanning pga at lægen ville overbevise mig om at det var ingenting, og det var det heller ikke.. 

Anmeld

1. juli 2012

Madam Blå

MilleRasmussen skriver:

Jeg havde simpelthen så ondt, da jeg lige var blevet gravid. Så jeg tog til lægen, for at være sikker på at der ikke var noget galt. Der gik 10 minutter, og så lå jeg i en ambulance på vej til Skejby. Lægen havde en kraftig mistanke om, at det var en graviditet uden for livmoderen. Det var det heldigvis ikke Så blev jeg sendt videre, fordi de mente jeg havde blindtarmsbetændelse. Det havde jeg heller ikke.
Jeg havde bare sindssygt ondt i maven, da jeg lige var blevet gravid. Men det gik over

Anmeld

2. juli 2012

MilleRasmussen

Tak for det piger. Der er heller intet mere, så  fingre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.