Male et trægulv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

572 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. maj 2009

Rasmine

Er der nogen der har prøvet det?
Hvad brugte I?
Holder det?
Gulvet i vores gang er simpelthen blevet såååå grimt, så kunne godt tænke mig at male det.
Ved godt der er meget trafik i gangen, og at det nok bliver hurtigt slidt, men vil ikke til at købe nyt gulv nu.
Vil også gerne male gulvet i soveværelset, evt. børneværelset, men kan ikke hitte ud af hvad man skal bruge, læste ét eller andet sted at én eller anden havde brugt betonmaling???

Har også tænkt på at smide sådan et sort "søgræstæppe" på i gangen, kan ikke huske hvad de hedder.
Det er måske bedre.
Men mon det er upraktisk i en gang, hvor ungerne hver anden dag kommer hjem med det halve af sandkassen fra børnehaven?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2009

..

Hey..

Vi har malet vores trægulv ude i udestuen.. Det er rigtigt pænt men det er nu også lidt sart.

Vi gik i vores lokale byggemarked og købte noget gulvmaling, fåes i mange forskellige farver - vi købte bare hvidt..

Syntes alt i alt det er en god mulighed hvis man ikke lige vil have et nyt gulv, det er pænere end et slidt ridstet trægulv..

Knus

Anmeld

4. maj 2009

Rasmine

Macrolf skriver:

Hey..

Vi har malet vores trægulv ude i udestuen.. Det er rigtigt pænt men det er nu også lidt sart.

Vi gik i vores lokale byggemarked og købte noget gulvmaling, fåes i mange forskellige farver - vi købte bare hvidt..

Syntes alt i alt det er en god mulighed hvis man ikke lige vil have et nyt gulv, det er pænere end et slidt ridstet trægulv..

Knus

Jeg har simpelthen lige købt et sisaltæppe til gangen.
Biksen holdt ophørsudsalg, og havde en rest, som jeg fik til 500.-
Så må det holde den tid det kan, ham tæppemanden sagde de der naturtæpper var meget modtagelige, at der hurtigt kom pletter osv.
Og med våde gummirøjser mv. hmm.....
Anyway, trænger bare til noget fornyelse.
Skal hente det i morgen, og så se om jeg selv kan finde ud af at smøde lim på, og smække det på.
Hilsen håndværker-mom

Anmeld

4. maj 2009

..

Lyder som en god og noget nemmere plan end at male det ;-)

God fornøjelse, skriv lige hvordan det går - om du er en rigtigt handy-woman som lige selv smider sådan et tæppe på ;-) Siger gulvlægger-datteren :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.