Dagens gode gerning!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

HeidiØ skriver:

Hihi kan godt li du ringede til din mor først. Det havde jeg sikkert også gjort

Haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2012

Nessie

Det viser bare, at ens mor ALTID er den man søger til for at få hjælp

Godt du alligevel fik ringet til det rigtige nummer, så I kunne få stoppet branden

Jeg ringede 114 i morges. Fik skræmt et par cykeltyve væk, og skyndte mig at ringe til politiet. De var så frække at svare "nakker cykler", da jeg spurgte hvad fanden de lavede.
Svarede bare fint, mens jeg gik videre, og hev min telefon op. Så løb de. Jeg havde ellers været lidt bange for at få et par på hovedet

Anmeld

1. juli 2012

-Sigrid-

Fantastisk første gang

Min første gang var det et helt hus der stod i brand og 3 mennesker som lå og sov i det (fik jeg af vide senere) Men de har det godt nu og har fået et FEDT hus!  

Ham jeg snakkede med i telefonen var vist lidt træt af mig fordi jeg ikke lige kunne løbe 4 km over til huset som brændte hurtigere end en brandbil kunne køre små 10 km  

Anmeld

1. juli 2012

-Sigrid-

Nessie skriver:

Det viser bare, at ens mor ALTID er den man søger til for at få hjælp

Godt du alligevel fik ringet til det rigtige nummer, så I kunne få stoppet branden

Jeg ringede 114 i morges. Fik skræmt et par cykeltyve væk, og skyndte mig at ringe til politiet. De var så frække at svare "nakker cykler", da jeg spurgte hvad fanden de lavede.
Svarede bare fint, mens jeg gik videre, og hev min telefon op. Så løb de. Jeg havde ellers været lidt bange for at få et par på hovedet

Syntes du skulle have ringet til din mor

Anmeld

1. juli 2012

Nessie

-Sigrid- skriver:

Syntes du skulle have ringet til din mor

Ha ha ha ha  Hun var nok blevet pænt træt af mig klokken lidt i 7 om morgenen

Anmeld

2. juli 2012

-Sigrid-

Nessie skriver:

Ha ha ha ha  Hun var nok blevet pænt træt af mig klokken lidt i 7 om morgenen

Det tror jeg ikke, hvilken mor ville det (Siger moderen som smider sin datter over til faderen om morgenen fordi klokken er 7 når hun vågner  .)

Anmeld

2. juli 2012

Nessie

-Sigrid- skriver:

Det tror jeg ikke, hvilken mor ville det (Siger moderen som smider sin datter over til faderen om morgenen fordi klokken er 7 når hun vågner  .)

Her er det altid mig der bliver vækket om morgenen. Far duer bare ikke, han er åbenbart ikke særlig hyggelig at putte med om morgenen, så det er altid mig han kravler op til  Og tit er kl 6

Anmeld

2. juli 2012

-Sigrid-

Nessie skriver:

Her er det altid mig der bliver vækket om morgenen. Far duer bare ikke, han er åbenbart ikke særlig hyggelig at putte med om morgenen, så det er altid mig han kravler op til  Og tit er kl 6

Haha her kan hun ikke kravle endnu og far er dejlig (men mor kan også bruges ), så her går det... Nøj jeg er glad for at Nethe da i det mindste sover lidt længere end Daniel... Ellers rykker jeg ind på babyværelset og de må hygge derinde i vores soveværelse

Anmeld

2. juli 2012

Nessie

Haha her kan hun ikke kravle endnu og far er dejlig (men mor kan også bruges ), så her går det... Nøj jeg er glad for at Nethe da i det mindste sover lidt længere end Daniel... Ellers rykker jeg ind på babyværelset og de må hygge derinde i vores soveværelse

Daniel er helt klart mors dreng  (og det er kun en lille hemmelighed at moren eeeelsker det )

Er jeg ikke hjemme om morgenen ligger han på min plads i sengen og vågner stille og roligt, men putter ikke med far, på samme måde som med mig

Nogle uger er kl. 7, en uge var den halv otte inden han vågnede, men i øjeblikket er den 6  Svinger helt vildt meget hvor længe han sover, og efter han har fået en juniorseng, står han jo selv op og kommer ind om morgenen, så kan ikke rigtig "holde" ham i sengen som vi kunne før

Anmeld

2. juli 2012

TNBC

rikkeregnbue skriver:

Så fik jeg også prøvet at få ringet 112

Jeg gik fredeligt ud i mit køkken for at hente mig noget at drikke og noget frugt - men det kom jeg helt fra.

Jeg kiggede nemlig ud af mit vindue og lige over for min bygning står der et "rum" og kan se at fra den skraldespand der skal aviser osv. i, står og ryger.

Så jeg ringede panisk til min mor!! - Jeg ved det, jeg ved det..

Som siger at jeg skal ringe 112, så det gjorde jeg. Og lige som jeg ringede op der gik der helt brand i skraldespanden!

En gang skal vel være den første, at man ringer 112?

Jeg laeste dit indlaeg her forleden og nu har jeg ogsaa lige gjort en god ting. Jeg har aflsoeret to fuskere paa en boligside. Det foeles god at goere en god ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.