spørgsmål ang. kravlegård

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

620 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. juli 2012

årgang84

Profilbillede for årgang84

hejsa derude. ville bare lige prøve at høre om hvilken kravlegård i har og om plus og minusser ved lige netop den model. syntes det er lidt en jungle at finde rundt i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2012

HeidiØ

årgang84 skriver:

hejsa derude. ville bare lige prøve at høre om hvilken kravlegård i har og om plus og minusser ved lige netop den model. syntes det er lidt en jungle at finde rundt i

Jeg havde en fra babysam (dog købt brugt herinde) .. mener modellen hed Emil! Helt kvadratisk. Den ku sænkes, så den havde to niveauer Det er helt klart en fordel.

Er fortaler for kravlegård ihvertfald. Vi havde meget glæde af vores, hvor William lå og trænede med sit legetøj.. f.eks. med at nå ting

Anmeld

1. juli 2012

Alexis - i den virtuelle verden!

årgang84 skriver:

Vi har en hvid fra Hoppekids -Model Ida. Den er med runde tremmer. Man kan også få en med alm. flade tremmer - Model Kristian.  

Den vi har kan indstilles i to niveauer. Den er dejlig nem at rykke rundt på, og så synes jeg bare godt om deres design og kvalitet. Synes kvaliteten er kanon til de penge.

Vi havde i forvejen en seng til betten fra Hoppekids, og har kun været tilfreds med produktet, derfor faldt valget på en kravlegård fra deres sortiment. 

Anmeld

1. juli 2012

årgang84

Profilbillede for årgang84
HeidiØ skriver:

Jeg havde en fra babysam (dog købt brugt herinde) .. mener modellen hed Emil! Helt kvadratisk. Den ku sænkes, så den havde to niveauer Det er helt klart en fordel.

Er fortaler for kravlegård ihvertfald. Vi havde meget glæde af vores, hvor William lå og trænede med sit legetøj.. f.eks. med at nå ting

hvilke mål er der så på?? er de 15 cm afgørende kan se man kan få dem i 1 m nemlig

Anmeld

2. juli 2012

HeidiØ

årgang84 skriver:

hvilke mål er der så på?? er de 15 cm afgørende kan se man kan få dem i 1 m nemlig

Årh ved du hva, det kan jeg ikke huske - men mener den var 90x90, eller sådan noget.. den var vidst ikke en hel meter. Barnet kan jo sagtens være der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.