Er vandet gået??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

418 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. juli 2012

Anonym trådstarter

Termin d. 27/6

Jeg vågnede imorges kl 4:30, da sengen var blevet helt våd. I ca 20 min. løb det ud af mig, som om jeg tissede men bare uden at kunne holde det tilbage. Der var ingen lugt og vandet var helt klart.. Jeg var sikker på at det var vandet der gik, men da jeg så ringede til min jordemoder, sagde hun at det ikke kunne have været det. min slimprop gik for et par dage siden, så kan simpelthen ikke forstå hvad det så har kunne være.. min jordemoders begrundelse var, at hvis det havde været vandet der gik, skulle det ikke stoppe igen. det ville blive ved med at løbe ud, indtil jeg havde født! .. syns det lyder meget mærkeligt, det passer ikke rigtig med de historier jeg har hørt og det jeg har læst.. hvad siger i? stopper det virkelig først efter man har født?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2012

Missq4

hmm lyder underligt syntes du skal ringe til fg og høre hvad de siger

Anmeld

1. juli 2012

Camillos

Anonym skriver:

Termin d. 27/6

Jeg vågnede imorges kl 4:30, da sengen var blevet helt våd. I ca 20 min. løb det ud af mig, som om jeg tissede men bare uden at kunne holde det tilbage. Der var ingen lugt og vandet var helt klart.. Jeg var sikker på at det var vandet der gik, men da jeg så ringede til min jordemoder, sagde hun at det ikke kunne have været det. min slimprop gik for et par dage siden, så kan simpelthen ikke forstå hvad det så har kunne være.. min jordemoders begrundelse var, at hvis det havde været vandet der gik, skulle det ikke stoppe igen. det ville blive ved med at løbe ud, indtil jeg havde født! .. syns det lyder meget mærkeligt, det passer ikke rigtig med de historier jeg har hørt og det jeg har læst.. hvad siger i? stopper det virkelig først efter man har født?

jeg synes også det lyder underligt? ... jeg ville nok prøve at ringe derop igen .. det ville være rart for dig at vide om alt er ok ? og om fødslen snart er ved at gå igang?

Anmeld

1. juli 2012

B&J

jamen kommer der stadig en vand ud af dig??? hvis du tager bind på??

for mit blev ved....

Anmeld

1. juli 2012

Jibbe

Der bliver ved med at dannes fostervand indtil barnet er født. Jeg havde langvarig vandafgang sidst - vandet gik en en stor skylle og lev sat igang 2 dage efter. Indtil igangsættelsen blev vandet ved med at sive og det var nødvendigt med bind så det lyder rigtigt nok hvad din JM siger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.