Lille Nørd har været på spil i nat;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

580 visninger
2 svar
0 synes godt om
4. maj 2009

Tina2

Filuca kom ind til mig kl. 4 i nat... Lagde sig op til mig og lagde sig helt ind til mig og sagde sådan helt ked: "Moar, lille nørd har været ude i haven og stjæle ALLE vores ærter"!

Ha ha, der er bestemt en der glæder sig til at få ærter, så træls at drømme han kommer og stjæler dem allesammen

Jeg sagde at jeg havde jaget ham ud af haven igen, så hun kunne bare lægge sig til at sove, så det gjorde hun:-)

Knus Tina (som måske skal i aftenvagt idag)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Ai. det kunne lille nørd da aldrig finde på !!!

Men ærterne er faktisk også længe om at komme op hos os... Hmm.. NU er jeg jo ikke det store havemenneske, men resten spirer noget så lystigt. Men ærterne skulle også nooooget længere ned, så jeg håber da de kommer.

Hvorfor skal du på aftenvagt? Jeg troede du kun arbejdede i jeres firma nu?

Anmeld

4. maj 2009

Tina2

Vores køkkenhave står i fuld flor, det blir så godt når vi kan begynde at tage af det hele... Sidste år smagte jeg hverken ribs eller stikkelsbær for Filuca neglede dem der var (var jo helt nye planter). De står lige ved siden af køkkenhaven. Glæder mig vildt til ærterne kommer:-) Men har også masser af andet i køkkenhaven.

Jeg skal ikke i aftenvagt alligevel. Jeg har meldt mig i vikarkorps gennem kommunen, så kan man sige ja eller nej som det nu passer og det giver skide godt:-) Så er der tid osv kan jeg jo sagtens tage en aftenvagt i ny og næ og spare de penge op til noget af AAAAALT det vi gerne vil ha:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.