Gravid med Gastric Bypass

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.749 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. juli 2012

Bøge

jeg har fået lavet en sådan en Gastric Bypass og blevet gravid jeg er nu i 20 uge, så ville jeg hører hvor mange herinde som har fået lavet sådan en Gastric Bypass og blevet gravide , kunne godt tænke mig og hører jeres historie om under gravititen og efter eller hvis i er gravide nu

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2012

B&J

GBY Babyer og GBY Gravide prøv at gå ind under den inde på facebook der er rigtig mange...

jeg kan desværre ikke hjælpe dig da jeg ikke er gravid inu under min GB men bliver det nok heller ikke før om et år eller mere

men STORT TILLYKKE

Anmeld

1. juli 2012

ekebiv

Bøge skriver:

jeg har fået lavet en sådan en Gastric Bypass og blevet gravid jeg er nu i 20 uge, så ville jeg hører hvor mange herinde som har fået lavet sådan en Gastric Bypass og blevet gravide , kunne godt tænke mig og hører jeres historie om under gravititen og efter eller hvis i er gravide nu

knus

Jeg blev gravid et halvt år efter min GBY og jeg havde ingen problemer eller komplikationer overhovedet. Jeg tog 9 kg på og dem havde jeg tabt igen en måneds tid efter fødslen.

Anmeld

1. juli 2012

charlotteq

Bøge skriver:

knus

Jeg blev gravid ca. 8 mdr. Efter min Gby. Er idag 36+0. Dette er vores første barn.
Syntes graviditeten er gået fint, havde kvalme de første 4 mdr. Men ellers har der ikk rigtig været nogen gener. Har pt. Taget 13 kg. På men har os fået en del vand i fødder og anklerne.
Bliver scannet hver 4 uge, for at tjekke om han vokser som han skal - hvilket han gør.
Som en anden skriver er der gruppen Gby babyer og gravide på facebook. Er selv med i den, og det er rart at høre hvordan det går andre. Dog skal du være obs på at der er nogen "skræk" historier, imellem ... Men sådan vil det nok altid være.

Held og lykke med resten af graviditeten

Anmeld

1. juli 2012

norenberg

Jeg blev gravid 6 uger efter min gb graviditeten og fødslen gik efter bogen dog tabte jeg mig 40 kg under graviditeten men fødte en sund og rask søn på 3900 gram og 52 cm

Anmeld

2. juli 2012

Bøge

charlotteq skriver:

Jeg blev gravid ca. 8 mdr. Efter min Gby. Er idag 36+0. Dette er vores første barn.
Syntes graviditeten er gået fint, havde kvalme de første 4 mdr. Men ellers har der ikk rigtig været nogen gener. Har pt. Taget 13 kg. På men har os fået en del vand i fødder og anklerne.
Bliver scannet hver 4 uge, for at tjekke om han vokser som han skal - hvilket han gør.
Som en anden skriver er der gruppen Gby babyer og gravide på facebook. Er selv med i den, og det er rart at høre hvordan det går andre. Dog skal du være obs på at der er nogen "skræk" historier, imellem ... Men sådan vil det nok altid være.

Held og lykke med resten af graviditeten

hva hedder siden inde på facebook, kunne være sjovt at se den

Anmeld

2. juli 2012

Bøge

det er rart at hører andres historier, indtil videre går alt som det skal nu , jeg har kun taget 3 kiloer på indtil videre  også skal jeg også til tjek flere gange for at se om den lille fyr som han skal

Anmeld

5. juli 2012

charlotteq

Bøge skriver:

hva hedder siden inde på facebook, kunne være sjovt at se den

Den hedder Gby babyer og Gby gravide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.