Skal det gøre så ondt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

772 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Har i også ondt piger?

Jeg har 4-5 gange i løbet af dagen stærke mens smerter, og det føles som om mit bækken holder på en melon, så når jeg rejser/sætter mig/går, så gør det hamrende ondt.. derudover giver det ofte jag i underlivet, og hun kan efterhånden sparke så hårdt at jeg bliver helt overrasket!? mine plukkeveer bider! mest sidst på dagen og om natten :/ men de bider og varer længere og længere tid.. :/

Har i det også sådan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2012

projekt-ønskebarn

Det lyder bestemt ikke rart.

Jeg kan også godt få nogle kodyle jag ned i underlivet og lysken så man slet ikke kan rejse sig og lige nu døjer jeg med min iskiasnerve som støder smerter ned i hele den højre side, av for F***** hvor gør det ondt. Kan slet ikke gå ordentlig.

Men jeg synes nu at dine smerter lyder lige en tand værre end mine så måske det er plukkeveerne der er begyndt at bide til? Men igen, vi skal nok heller ikke glemme at vi er højgravide og bærer rundt på en masse ekstra kilo og det er hårdt for kroppen, så klart at den brokker sig lidt efterhånden. Hvis du er nervøs synes jeg at du skal ringe til fødegangen eller din læge

Håber du får det bedre 

Knus herfra 

Anmeld

1. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Sådan har jeg også haft det lidt i omgange. Føler at det er når hun bore sig længer ned. Så får jeg følsen af at det hele bliver presset ned og at det jager og nipper. Har været helt tosset når jeg sku op og stå osv! Vh stine

Anmeld

1. juli 2012

benzon

Frk P. skriver:

Har i også ondt piger?

Jeg har 4-5 gange i løbet af dagen stærke mens smerter, og det føles som om mit bækken holder på en melon, så når jeg rejser/sætter mig/går, så gør det hamrende ondt.. derudover giver det ofte jag i underlivet, og hun kan efterhånden sparke så hårdt at jeg bliver helt overrasket!? mine plukkeveer bider! mest sidst på dagen og om natten :/ men de bider og varer længere og længere tid.. :/

Har i det også sådan?

sådan har jeg haft det i snart 2 uger og sover så dårligt om natten for kan ikke væne mig uden det gør rigtigt ondt og tisser utroligt mange gange om natten end før derfor håber jeg på han snart kommer ud for går som en and

Anmeld

1. juli 2012

Blirnokaldrigfru

benzon skriver:

sådan har jeg haft det i snart 2 uger og sover så dårligt om natten for kan ikke væne mig uden det gør rigtigt ondt og tisser utroligt mange gange om natten end før derfor håber jeg på han snart kommer ud for går som en and

Præcis sådan har jeg det! Får en slem plukkeve HVER gang jeg vender mig, og eg er oppe og tisse ca. en gang i timen? det er bare ulideligt :/ så for min skyld må det også gerne være nu

Anmeld

4. juli 2012

benzon

Frk P. skriver:

Præcis sådan har jeg det! Får en slem plukkeve HVER gang jeg vender mig, og eg er oppe og tisse ca. en gang i timen? det er bare ulideligt :/ så for min skyld må det også gerne være nu

undskyld jeg siger det men jeg er træt a at være gravid nyder det men ville godt have ham id nu :b) for jeg sover ikke om.natten fordi jeg har så ondt . så kan gody forstå dig

Anmeld

4. juli 2012

Nattøs

Kan kun sige ja til det hele. Håber snart hun vil ud :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.