Blærebetændelse:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

910 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. maj 2009

ønske75

Hej alle sammen

Så er jeg for 2. gang på ca. 1 måned i behandling for blærebetændelse. Det blev opdaget i uge 24, ved et simpelt alm. graviditetstjek ved lægen. Jeg havde ingen symptomer, men urinen var fyldt med bakterier. Godt nok har jeg haft en del plukveer, men har ikke tænkt nærmere over det. Jeg kom i behandling for det, og efter en uge var det ovre. Sidste uge begyndte plukveerne at tiltage igen, så jeg var for en sikekrheds skyld lige nede og aflevere en prøve ved lægen i fredags - den var god nok: blærebetændelse igen igen:-( Jeg har hørt og læst mig frem til at blærebetændelsen kan øge risikoen for for tidlig fødsel.....nogen der har hørt om det??? jeg er lige nu i uge 28.

Hilsen Mig:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
ønske75 skriver:

Hej alle sammen

Så er jeg for 2. gang på ca. 1 måned i behandling for blærebetændelse. Det blev opdaget i uge 24, ved et simpelt alm. graviditetstjek ved lægen. Jeg havde ingen symptomer, men urinen var fyldt med bakterier. Godt nok har jeg haft en del plukveer, men har ikke tænkt nærmere over det. Jeg kom i behandling for det, og efter en uge var det ovre. Sidste uge begyndte plukveerne at tiltage igen, så jeg var for en sikekrheds skyld lige nede og aflevere en prøve ved lægen i fredags - den var god nok: blærebetændelse igen igen:-( Jeg har hørt og læst mig frem til at blærebetændelsen kan øge risikoen for for tidlig fødsel.....nogen der har hørt om det??? jeg er lige nu i uge 28.

Hilsen Mig:-)

Hej!

Jeg har hørt om at blærebetænelse skulle kunne provokere så man føder for tidligt, og jeg tror man skal tage det ret seriøst!? Men umiddelbart vil jeg så også sige at hvis man er i behandling burde der ikke ske noget!? Hvis du er bange for at du får en infektion igen kan du jo på apoteket købe tests så du kan holde øje om der er infektion (evt. test en gang om ugen, du skal bare tisse på en pind ).. Ellers kan du tale med din læge om at du afleverer en urinprøve dernede en gang om ugen som de så kan teste for dig!? så slipper du da i hvert fald for at være bekymret?
Tror nok det hele skal gå og at bebser bliver derinde!!
Knuser herfra

Anmeld

4. maj 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

Hej!

Jeg har hørt om at blærebetænelse skulle kunne provokere så man føder for tidligt, og jeg tror man skal tage det ret seriøst!? Men umiddelbart vil jeg så også sige at hvis man er i behandling burde der ikke ske noget!? Hvis du er bange for at du får en infektion igen kan du jo på apoteket købe tests så du kan holde øje om der er infektion (evt. test en gang om ugen, du skal bare tisse på en pind ).. Ellers kan du tale med din læge om at du afleverer en urinprøve dernede en gang om ugen som de så kan teste for dig!? så slipper du da i hvert fald for at være bekymret?
Tror nok det hele skal gå og at bebser bliver derinde!!
Knuser herfra

Mener kun det er hvis blærebetændelsen ikke bliver behandlet eller opdaget.. gravide kan have det uden at vide det...

Anmeld

4. maj 2009

Cstinne

Jeg har haft blærebetændelse gennem hele min graviditet, men uden nogen form for symptomer.... hvorfor?ja det kan de så ikke forklare.
Har været på sygehuset et par gange også og fået undersøgt mine urinveje for betændelse mm. av av...slet ik behaeligt... men der har de heller ik fundet noget...
Jeg har ikke engang en uge tilbage af min termin, så bare rolig....
Jeg tror helt bestemt også at lillebebsen bliver derinde i maven

Christina... som snart ik kan vente længere på at lillepigen kommer ud til os

Anmeld

4. maj 2009

Nanna1985

Så længe der bliver holdt øje med det og du kommer i behandling sker der intet.. Det er vist du bare gå med det, uden det bliver opdaget..

Jeg taler af stor erfaring.. Har kronisk blærebetændelse og har haft det i 6 år..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.