(juni) Drikker i det i skal?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

623 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. maj 2009

SaNiNa

Ja jeg kommer da igennem de 3L men så heller ikke mere. syntes slet ikke jeg er tørstig... så tvinger den sidste 1 i mig sådan at jeg har fået de 3 L enden vi skal spise til aften så jeg ikke skal render hele natten for at tissen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2009

Stumpen

Jeg drikker i hvert fald ikke 3 l vand om dagen.. Vil skyde på det halve og så omkring ½ l sodavand og 1-2 glas mælk..

Anmeld

4. maj 2009

SaNiNa

sodavand kan jeg slet ikke have i maven... det bobler så underligt meget tror ikke jeg har drukket en ½ L sodavand under hele graviditeten...

Anmeld

4. maj 2009

Stumpen

Uha gid det var mig.. Jeg er gået helt over gevind og vejer i forvejen for meget..... Nå men må tage mig sammen efter fødslen...

Anmeld

4. maj 2009

Mikkelmusen

Hvem siger man skal drikke 3 liter? For normalt siger de 1½ liter minimum flere steder. Blandt andet på denne side http://www.altomkost.dk/Viden_om/Drikkevarer/Vaesk e/forside.htm

Og her bliver der også snakket lidt om for meget væskeindtag.
http://woman.dk/forum/8/topic/2726

her er også lidt
http://www.motion-online.dk/fora/lofiversion/index .php/t36013.html

Ville blot dele det med jer da jeg netop selv har haft lidt "undervisning" om væskeindtag. Jeg har nemlig også altid fået afvide det var 3 liter.

Christina 35+0 - som bare ikke kan få hældt så meget væske ned.

Anmeld

4. maj 2009

Lone Jakobsen

har aldrig hørt at man sku drikke 3 liter....hvad er det baseret på?
ku da forestille mig at det var mest vigtigt hvis det var varmt i vejret.... men ellers drikker man vel når men føler tørst.
jeg drikker meget vand, mælk og kakao....og så er jeg lidt for vild med cola... som vi heldigvis kun har i huset omkring weekends og ferier. det giver mig en frygtelig halsbrand,... men uh hvor jeg nyder et koldt glas cola.

Anmeld

4. maj 2009

SaNiNa

Det min læge og jordemoder som har sagt det med de 3 L væske om dagen... om det så er vand, juice eller hvad man nu drikker er lige meget man skal bare søger for at drikker en masse.

Anmeld

6. maj 2009

SpunkenJo

Det lyder af meget med 3 L under graviditeten.....

Har tilgengæld fået at vide man skal drikkke ca 3 L og mere når man ammer.

Jeg ammer lige nu, og kan tilføje at tørsten kommer helt af sig selv...

/Jo

Anmeld

6. maj 2009

GryDia

Jeg drikker i hvert fald ikke 3 liter om dagen.
Jeg får et tidspunkt omkring aftensmad hvor jeg bliver mega tørstig og drikker helt vildt.. Prøver så vidt muligt at undgå at drikke efter aftensmad ellers skal jeg rende hele natten

Anmeld

17. maj 2009

Harfeletten

Kan kun nikke genkendende til cola og mælkeforbruget ..
Jeg drikker ihvertfald to dåsecolaer om dagen, og tro mig, jeg hader mig selv for mit "misbrug".
Får jeg først et glas mælk, stopper jeg ikke igen. Tog mig selv i at drikke en hel liter, en halv time inden aftensmaden, forleden dag - Og så var der selvfølgelig ikke nok til at lave sovs af .. UPS! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.