Fantastisk film!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

555 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. juni 2012

Holbæktrunten

Har lige set filmen "Adam"

Det er dælme længe siden jeg har set en film der giver mig lyst til at knække halsen på en flaske rødvin, og male igen... 

Filmen handler om en ung mand med asbergers syndrome, der efter sin fars død møder en kvinde der flytter ind i hans opgang. Synes den så fint beskriver konflikterne imellem vore forskellige verdener.

Vil ikke skrive så meget mere om den, andet end at den klart er værd at se... Tjek den evt ud på IMDB 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2012

Dot D

den ser godt nok spændende ud... Jeg er i praktik i et bofællesskab med unge mænd med Aspergers, så den må jeg vist hellere få set

Anmeld

30. juni 2012

Holbæktrunten

Dot D skriver:

den ser godt nok spændende ud... Jeg er i praktik i et bofællesskab med unge mænd med Aspergers, så den må jeg vist hellere få set

Nej hvor spændende!

-Ja, så er den film da bestemt noget for dig... Eneste lillebitte kritik jeg kan komme med er at der liiiiige sker et par kiksere for den kvindelige hovedrolle... Men på den anden side, det kan forsvares med den generelle uvidenhed om emnet, og tilgengæld har det givet mulighed for at se nogle reaktioner fra den unge mand  (og nu er jeg også temmelig pernitten, haha)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.