Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja her kommer et underligt spørgsmål.. Hvordan ser jeres udflåd ud i jeres graviditet ??
9+4 mælkehvid + gemmensigtig er det hos mig... Men er det normalt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stinna1006 skriver: Ja her kommer et underligt spørgsmål.. Hvordan ser jeres udflåd ud i jeres graviditet ?? 9+4 mælkehvid + gemmensigtig er det hos mig... Men er det normalt
mit er også mælkehvidt... og det var det også i hele min forrige graviditet. så jeg tror da det er helt normalt
VNB skriver: mit er også mælkehvidt... og det var det også i hele min forrige graviditet. så jeg tror da det er helt normalt
Oki så er jeg mere rolig.. Syntes bare der er meget især til aften .. Tak for dit svar..
Kram
Stinna1006 skriver: Oki så er jeg mere rolig.. Syntes bare der er meget især til aften .. Tak for dit svar.. Kram
ja der kan komme rigtig meget... det oplever jeg også.. jeg må faktisk have trusse indlæg i hver dag fordi der er så meget.. og det skulle ifølge min læge også være helt normalt..
VNB skriver: ja der kan komme rigtig meget... det oplever jeg også.. jeg må faktisk have trusse indlæg i hver dag fordi der er så meget.. og det skulle ifølge min læge også være helt normalt..
Jep også her
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128