Hvem er fra Falster?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.580 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. juni 2012

kirsti

Hvem er vi herinde fra Falster?
Er der nogen der har lyst til at kigge forbi en dag? Jeg bor i Nykøbing med kæresten og Noah på knap 6år!

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

2. juli 2012

dpb

Hej Kirsti..

Jeg er her  Men er enormt dårlig til det med at mødes... Men vi kunne måske godt finde ud af noget en dag i løbet af sommeren, hvor jeg så nøjes med at medbringe vores mellemste

Qnuz

Anmeld

2. juli 2012

kirsti

dpb skriver:

Hej Kirsti..

Jeg er her  Men er enormt dårlig til det med at mødes... Men vi kunne måske godt finde ud af noget en dag i løbet af sommeren, hvor jeg så nøjes med at medbringe vores mellemste

Qnuz

Det kunne være hyggeligt, vi kan da også tage i zoo hvis du har det bedre med det (:

Anmeld

3. juli 2012

dpb

kirsti skriver:

Det kunne være hyggeligt, vi kan da også tage i zoo hvis du har det bedre med det (:

Har ikke lyst til zoo 

Men vi kan sagtens finde ud af noget hjemme hos dig, som du startede med kan bare ikke i denne uge, og næste uge er alle drengene på ferien hos min mor og stedfar

Ud over det er der mulighed for at finde en dag Men hvad passer dig/jer bedst??

Qnuz

Anmeld

3. juli 2012

kirsti

dpb skriver:

Har ikke lyst til zoo 

Men vi kan sagtens finde ud af noget hjemme hos dig, som du startede med kan bare ikke i denne uge, og næste uge er alle drengene på ferien hos min mor og stedfar

Ud over det er der mulighed for at finde en dag Men hvad passer dig/jer bedst??

Qnuz

Hej
Lørdag i næste uge tager vi til Sverige men efter d 21 hvor vi er hjemme igen (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+